اجرای دو طرح قرآنی در اوقاف خوزستان
کد خبر: 3769095
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

اجرای دو طرح قرآنی در اوقاف خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآ‎نی ـ دو طرح تربیت داور و دوره تربیت مربی قرآن کریم در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان اجرا می‌شود.

اجرای دو طرح قرآنی در اوقاف خوزستان

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: دو طرح قرآنی براساس بخشنامه سازمان اوقاف و امور خیریه در استان خوزستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح تربیت داور و دوره تربیت مربی دو طرحی هستند که هم اکنون ثبت‌نام آنها آغاز شده است. در دوره تربیت مربی رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید آموزش داده می‌شود؛ این دوره 18 تا 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

شویع‌نژاد گفت: همچنین طرح تربیت داور هم در بخش‌های مختلف، دیگر طرح قرآنی سازمانی است که از تربیت‌شدگان در مسابقات قرآن ادارات و همچنین بخش شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف استفاده می‌شود. به محض اینکه تعداد شرکت‌کنندگان به حدنصاب برسد طرح اجرا خواهد شد، از طرفی طرح با استقبال موسسات قرآنی روبرو شده است.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: در دوره تربیت مربی حفظ قرآن شرط شرکت حفظ 5 جزء از قرآن کریم به بالاتر است همچنین پس از آن با آزمون کتبی و داوری از سوی سازمان افراد نهایی برای شرکت در دوره انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام

captcha