برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی در سازمان قرآن بسیج تهران
کد خبر: 3774802
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی در سازمان قرآن بسیج تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ طی امسال به برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه و ... اقدام کرده است.

برگزاری دوره‌های آموزش سبک زندگی قرآنی به همت بسیج تهران

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در راستای ترویج و آشنایی با معارف نهج‌البلاغه، سبک زندگی قرآنی، صحیفه سجادیه و مهدویت، طی سال‌های گذشته اقدام به برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی با موضوعات مطرح شده و با حضور اساتید مطرح کرده است.
آخرین دوره‌ از این سلسله جلسات، کارگاه آشنایی با معارف نهج‌البلاغه بوده است که طی آخرین روزهای آذرماه با حضور حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع برگزار شده است.
در این دوره بیش از 300 نفر از مربیان قرآن، مسئولان قرآنی نواحی و پایگاه‌های بسیج و سرحلقه‌های صالحین حضور داشتند. همچنین کارگاه دوم این دوره نیز روز سه‌شنبه، 11 دی‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور 300 نفر برگزار خواهد شد.
علی‌اکبر مرجانی، مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد سلسله کارگاه‌های آموزش سبک زندگی قرآنی، معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، گفت: این دوره‌ها طی سال 96 نیز برگزار شد که بر اساس آن 25 برنامه تلویزیونی در قالب چندین کارگاه آموزشی تهیه شد.
وی با تأکید بر اینکه از این کارگاه‌ها، برنامه‌هایی برای پخش از شبکه قرآن و معارف سیما استخراج می‌شود، افزود: در سال 97 نیز از کارگاه‌هایی که برگزار می‌شود، 30 برنامه تلویزیونی 15 دقیقه‌ای تهیه می‌شود که تا کنون 25 برنامه از این دست تدوین شده است.
مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از ادامه داشتن برگزاری این کارگاه‌ها تا پایان سال خبر داد و افزود: برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی، آشنایی با معارف مهدویت و صحیفه سجادیه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

captcha