تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی الحافظون ناحیه حبیب‌ابن مظاهر
کد خبر: 3794747
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی الحافظون ناحیه حبیب‌ابن مظاهر

گروه مسابقات ــ اختتامیه جشنواره قرآنی الحافظون ناحیه مقاومت بسیج حبیب‌ابن‌مظاهر به منظور تجلیل از برگزیدگان این ناحیه روز 13 اسفندماه برگزار می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی الحافظون ناحیه حبیب‌ابن مظاهر

به گزارش ایکنا؛ مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی الحافظون ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر روز دوشنبه، 13 اسفندماه به منظور تجلیل از برگزیدگان این جشنواره برگزار می‌شود.
بر همین اساس در این مراسم که از ساعت 19 روز دوشنبه آغاز می‌شود، گزارشی از فعالیت‌های قرآنی ناحیه مقاومت بسیج حبیب ارائه می‌شود و در ادامه یکی از قاریان ممتاز به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.
اجرای «حنانه خلفی» حافظ نوجوان کل قرآن و سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر از دیگر بخش‌های این مراسم است.
جشنواره قرآنی الحافظون که تاکنون شش دوره آن برگزار شده هر ساله در سه مقطع سنی و در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود. مقطع سنی زیر هفت سال شامل رشته‌های حفظ ۲۰ سوره آخر قرآن، حفظ یک جزء، حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء قرآن است. همچنین رشته‌های دو مقطع سنی ۸ تا ۱۷ و بالای ۱۷ سال نیز شامل رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم است.
این جشنواره در دو مرحله برگزار می‌شود، مرحله اول در سطح نواحی مقاومت بسیج و مرحله دوم نیز در سطح استان تهران است که به ترتیب در ماه‌های شهریور و آبان برگزار شده است.

انتهای پیام 

captcha