اعلام شرایط نام‌نویسی جاماندگان از مسابقات قرآن در خوزستان
کد خبر: 3809629
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

اعلام شرایط نام‌نویسی جاماندگان از مسابقات قرآن در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان، شرایط نام‌نویسی جاماندگان از ثبت‌نام در چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم در استان را توضیح داد.

جاماندگان ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در خوزستان چه کنند؟

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم به پایان رسیده است. 
وی ادامه داد: اما افرادی که نتوانستند از طریق پایگاه اینترنتی برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند، می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات شهرستان‌ها ثبت‌نام خود را انجام دهند تا ما با مهلتی که از سازمان اوقاف و امور خیریه گرفته‌ایم اسامی آنها را در سامانه وارد کنیم.
شویع‌نژاد گفت: این فرآیند برای شرکت‌کنندگان در رشته‌های شفاهی و هم‌سرایی و نغمات دینی است.
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: همزمان با ماه رمضان و براساس تأکید سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر اعزام مبلغان و استادان سطوح عالی حوزه علمیه دو نفر از استادان حوزه علمیه قم به استان خوزستان اعزام شدند.
وی ادامه داد: حجت‌الاسلام ولی‌الله لونی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی، از مدرسان سطح عالی حوزه علمیه قم در بقاع شاخص استان به بیان مفاهیم و تفسیر قرآن کریم می‌پردازند.
شویع‌نژاد بیان کرد: همچنین محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان با حضور قاریان شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و در این محافل قرآنی تأکید بیشتر ما بر استفاده از ظرفیت‌های استانی است.

انتهای پیام

captcha