قرآن نسخه‌ای شفابخش، عزت‌بخش و زندگی‌ساز است
کد خبر: 3816577
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
حجت‌الاسلام صدیقی در جمع قرآنیان ناجا:

قرآن نسخه‌ای شفابخش، عزت‌بخش و زندگی‌ساز است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه موقت تهران گفت: قرآن نسخه‌ای شفابخش، عزت بخش و زندگی‌ساز است و همه نیازهای انسان را مرتفع می‌سازد و برای مؤمنان شفا و رحمت است.

حجت‌الاسلام صدیقی در جمع قرآنیان ناجا

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، صبح امروز، ۱۲خرداد ماه با حضور در مراسم انس با قرآن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سخنرانی خود با قدردانی از تلاش‌های مجدانه سردار رحیمی در برگزاری جلسات قرآنی در بیش از 167 یگان این فرماندهی بیان کرد: خدا در قرآن از تنها ماهی که نام برده، ماه رمضان است. ماه رمضان از دیدگاه وحی الهی خصوصیاتی دارد از جمله اینکه این ماه، ماه نزول قرآن، ماه صیام و ماهی است که شب‌های قدر در آن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه قرآن نسخه‌ای شفابخش، عزت بخش و زندگی‌ساز است، تصریح کرد: قرآن کریم است که همه نیازهای انسان را مرتفع می‌سازد و برای مؤمنان شفا و رحمت است.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: خداوند یکی از راه‌های رسیدن به تقوا را روزه قرار داده است. روزه، باید به‌گونه‌ای باشد که انسان را یک سال در برابر نفس اماره، که بزرگترین دشمن انسان است، بیمه کند. مسئولیت نیروی انتظامی بسیار خطیر و سنگین است. از این رو ارتباط شما با خدا باید بیشتر باشد.

رئیس پلیس پایتخت نیز طی سخنانی در این محفل، با تأکید بر اینکه بحمدالله امروز امنیت مطلوب، پایدار و بی‌نظیری را در همه  نقاط کشور به‌ خصوص تهران شاهد هستیم که این مهم محصول ایمان، عزم و اراده پولادین نیروهای نظامی و انتظامی ماست، افزود: تقویت مبانی دینی و اسلامی از جمله موضوعاتی است که به‌ طور جد در دستور کار ما قرار دارد، چراکه معتقدیم ارزش‌های دینی و اسلامی و توجه ویژه به آیات نورانی قرآن مبین مایه رستگاری، پیروزی، پیشرفت و تعالی خواهد بود.

حجت‌الاسلام صدیقی در جمع قرآنیان ناجا

وی افزود: به برکت این ماه در رمضان سال جاری در مجموعه انتظامی تهران بزرگ بیش از 20 هزار نفر از همکاران ما بالغ بر 167 یگان، ضمن شرکت در جلسات صوت، ترتیل، جمع‌خوانی، مدیحه و مرثیه‌سرایی در کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید با حضور استادان مجرب حضور داشتند.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه  تمسک و توسل به قرآن کریم راهگشاست، گفت: در برنامه‌های ماه مبارک رمضان از ظرفیت 40 نفر از روحانیون و 15 قاری ممتاز قرآن در راستای تقویت ارزش‌های دینی و اعتقادی همکارانم بهره بردیم.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha