اجرای طرح استعدادیابی مؤذنان در ۱۰۰ روستای دزفول و شوش
کد خبر: 3817825
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

اجرای طرح استعدادیابی مؤذنان در ۱۰۰ روستای دزفول و شوش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طرح استعدادیابی و آموزش مؤذنان از سوی کانون فرهنگی ـ هنری امام سجاد(ع) دزفول در بخش مرکزی دزفول، چغامیش و شهرستان شوش اجرا می‌شود.

حمدی

نعمت حمدی، مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از اجرای طرح استعدادیابی و آموزش مؤذنان از سوی این کانون خبر داد و گفت: این طرح در بخش مرکزی دزفول، چغامیش و شهرستان شوش اجرا می‌شود.

حمدی با بیان اینکه این طرح روستا به روستا و شهر به شهر در بخش‌های موردنظر در حال معرفی است، گفت: حدود 100 روستا و شهر گستره اجرایی این طرح است که در رده سنی نوجوانان اجرا خواهد شد. 

وی ادامه داد: در مرحله اول از میان افراد شرکت‌کننده آزمونی گرفته می‌شود و پس از شناسایی افراد مستعد، دوره‌های آموزشی ویژه آنها در نظر گرفته شده است. مربیان اذان در قالب دوره‌هایی، اصول اذان صحیح را به افراد راه‌یافته به مرحله دوم آموزش می‌هند. 

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول گفت: کانون مسجد امام زین‌العابدین(ع) پیش از این نیز طرح‌هایی را در زمینه اذان اجرا کرده بود که بیشتر در حوزه مسابقات بود و جنبه تشویق داشت. تلاش کردیم در طرح کنونی بر جنبه آموزش و تقویت دانش و مهارت افراد مستعد در حوزه اذان تمرکز کنیم.

انتهای پیام

captcha