هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران برای سومین سال دوره پنجم ابقا شدند
کد خبر: 3837366
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران برای سومین سال دوره پنجم ابقا شدند

گروه جامعه ــ رئیس و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، برای یک سال دیگر ابقا شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از معاونت ارتباطات و بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در یکصدوشصتمین جلسه و همزمان با آغاز سومین سال این دوره انتخاب شدند.

براین اساس محسن هاشمی با 18 رأی از 21 رأی اخذ شده برای سومین سال رئیس شورای اسلامی پنجمین دوره شورا شد.

همچنین در جریان انتخاب نایب رئیس شورا دو نامزد این پست امینی و فراهانی خود را در معرض رأی اعضا قرار دادند که در نهایت سیدابراهیم امینی با 17 رأی از 21 رأی مأخوذه به عنوان نایب رئیس شورا در سال سوم انتخاب شد. مجید فراهانی دیگر نامزد این پست نیز 4 رأی اخذ کرد.

در جریان انتخاب دو منشی هیئت رئیسه نیز خانم‌ها بهاره آروین، زهرا نژادبهرام و الهام فخاری به عنوان کاندیدا خود را معرفی کردند.

در نهایت بهاره آروین با 14 رأی، زهرا نژادبهرام 16 رأی به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه در سال سوم انتخاب شدند. الهام فخاری نیز در این رقابت 9 رأی اخذ کرد.

در ادامه جلسه رأی‌گیری برای انتخاب سخنگوی شورا با کاندیداتوری علی اعطا صورت گرفت که در نهایت وی با 20 رأی از 21 رأی اخذ شده برای دوسال باقی مانده از دوره پنجم شورا به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه رأی‌گیری برای انتخاب خزانه‌دار شورا نیز انجام گرفت که سیدحسن رسولی برای سال سوم نیز به عنوان خزانه‌دار شورا با 20 رأی از 21 رأی اخذ شده انتخاب شد.

انتهای پیام

captcha