رشد ۴۵ درصدی نذروات مردمی به ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3838443
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

رشد ۴۵ درصدی نذروات مردمی به ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی - رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی از رشد ۴۵ درصدی کمک‌ها و نذورات مردمی به این ستاد خبر داد و گفت: طی پنج‌ماهه نخست سال جاری مردم مومن و نیکوکار استان بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به بازسازی عتبات‌عالیات کمک کرده‌اند.

رشد ۴۵ درصدی نذروات مردمی به ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی

سیدحسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به کمک‌های مردمی طی پنج‌ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در طول این مدت مردم مومن و نیکوکار استان بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به بازسازی عتبات‌عالیات کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی با وجود شرایط اقتصادی افزایش یافته است، ادامه داد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۴۵ درصدی برخوردار بوده است.

حسینی افزود: در میان شهرستان‌های استان نقده رتبه اول، چایپاره رتبه دوم و چالدران رتبه سوم بیشترین کمک‌های مردمی را به ستاد بازسازی عتبات‌عالیات به‌خود اختصاص داده‌اند.

وی یادآور شد: با وجود شرایط سخت اقتصادی مردم مومن و نیکوکار استان از کمک به ستاد بازسازی عتبات‌عالیات دریغ نکرده و همواره در این امر خیر مشارکت دارند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات‌عالیات در راستای کمک به سیل‌زدگان کشور نیز از ابتدای سال جاری ورود کرده و موکب‌هایی جهت اسکان به استان‌های سیل زده ارسال شده بودند.
انتهای پیام

captcha