برگزاری دومین کنفرانس قرآن‌پژوهی پیشرفت در قم
کد خبر: 3857473
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

برگزاری دومین کنفرانس قرآن‌پژوهی پیشرفت در قم

گروه حوزه‌های علمیه ــ دومین کنفرانس قرآن‌پژوهی پیشرفت روزهای 29 و 30 آبان ماه در قم برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین کنفرانس قرآن‌پژوهی پیشرفت در قمحجت‌الاسلام والمسلمین احمد آکوچکیان، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه(رشد) در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: دومین کنفرانس قرآن‌پژوهی پیشرفت با عنوان «مبانی پارادایمی نظریه و مکتب تفسیر پیشرفت شناخت» روزهای 29 و 30 آبان‌ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این کنفرانس به همت مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه (رشد) و با همراهی و حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نهادهای دانشگاهی برگزار خواهد شد.
 
آکوچکیان با بیان اینکه مهلت ارسال متن كامل مقالات تا 25 شهریور اعلام شده بود، اظهار کرد: مقالات ارزیابی و بررین‌ها در روز همایش قرائت خواهند شد.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه(رشد) اظهار کرد: دومین کنفرانس قرآن‌پژوهی پیشرفت در ISC و civilica نمایه شده است و کنفرانس با حضور صاحب‌نظران از ساعت 8 الی 17 در قم، شهرک پردیسان، بلوار دانشگاه، بلوار شهید حسین مولوی، کوچه دوم، مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه (رشد) برپا می‌شود.
 
آکوچکیان تصریح کرد: حضور علاقه‌مندان و پژوهشگران در این همایش آزاد است و گواهی حضور برای آنان صادر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت هماهنگی، نام و نام‌خانوادگی خود را به شماره 09030743601 پیامک کنند.
انتهای پیام
captcha