به‌روزرسانی فعالیت خانه‌های قرآن لرستان
کد خبر: 3865595
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

به‌روزرسانی فعالیت خانه‌های قرآن لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از به‌روزرسانی فعالیت‌های خانه‌های قرآن استان تا اواخر دی‌ماه سال جاری خبر داد.

به روز رسانی فعالیت‌ خانه‌های قرآن لرستانمحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از به‌روزرسانی فعالیت‌های خانه‌های قرآن استان تا اواخر دی‌ماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: به‌منظور سازمان‌دهی و ارتقای فعالیت‌های قرآنی خانه‌های قرآن شهری و روستایی همه مدیران باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی تلاوت، تمامی فعالیت‌های خود را ثبت یا به‌روزرسانی کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی که خانه‌های قرآن شهری و روستایی با آن مواجه هستند و احتمال دارد فعالیت برخی‎از خانه‌های قرآن دچار مشکل شده و یا تعطیل و دچار رکود شده باشند؛ لذا نیاز است یک اطلاعات صحیح و به‌روز از فعالیت‌های خانه‌های قرآنی داشته باشیم.

لروند اضافه کرد: مدیران خانه‌های قرآن شهری و روستایی می‎توانند تا پایان دی‎ماه امسال با مراجعه به پایگاه اینترنتی تلاوت در بخش تمدید فعالیت خود را ثبت کنند این‌که آیا در حال حاضر فعالیت دارند، آیا جدیدالتأسیس هستند و یا فعالیت‌شان تعطیل شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: پس‌از این‌که اطلاعات خانه‌های قرآن به دست آمد می‎توان آماری از تعداد خانه‌های قرآن فعال و غیر فعال و مشکلات آن‌ها را ارائه داد.

انتهای پیام
captcha