آغاز ثبت نام دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در ایلام
کد خبر: 3865659
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

آغاز ثبت نام دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در ایلام

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حاملان کلام وحی، دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ ثبت نام دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حاملان کلام وحی ایلام آغاز شده و به مدت یک هفته تا تاریخ 4 دی ماه ادامه دارد.

مهدی چناری، مدیر مؤسسه حاملان کلام وحی گفت: افرادی که تسلط به روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم هستند می‌توانند در آزمون ورودی این دوره شرکت کنند و پس از قبولی و کسب حد نصاب نمره، در دوره آموزشی دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ورود کنند و پس از دو ماه موفق به دریافت مدرک معتبر از سوی اداره تبلیغات اسلامی می‌شوند.

دروس این دوره شامل آیین دانشوری، تدریس روخوانی و روان‌خوانی، روانشناسی، احکام قرآن و غیره است که برای هر درس، 48 ساعت آموزشی طی دو روز در هفته در نظر گرفته شده است.

یادآور می‌شود، هزینه دوره برای اعضای مؤسسه با تخفیف ویژه همراه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی با شماره‌های 09188431376_08433310211 تماس حاصل کرده  و یا به نشانی ایلام، میدان سلمان فارسی، فرودگاه قدیم، نبش خیابان شهید شیری مراجعه کنند.


انتهای پیام
captcha