ویژه‌نامه اینترنتی «نماز معراج مؤمن» منتشر شد
کد خبر: 3865809
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

ویژه‌نامه اینترنتی «نماز معراج مؤمن» منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ ویژه‌نامه اینترنتی نماز معراج مؤمن به همت پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی‌(نور)، در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌نت، منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ نماز برترین و بالاترین فریضه دینی است که از آن به عنوان کلید بهشت یاد می‌شود. مطمئن‌ترین ریسمان رسیدن به قرب الهی و هدیه بندگان الهی و زینت اسلام نماز‌های پنج گانه نمازگزاران است. حال برای شناخت و درک بیشتر نماز و جایگاه آن برای اولین بار ویژه‌نامه اینترنتی «نماز معراج مؤمن» در پایگاه حوزه‌نت منتشر شد.
 
ویژه‌نامه اینترنتی نماز معراج مؤمن به همت پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) ایجاد شده و طی آن به موضوعاتی همچون؛ «نماز؛ در کتاب و سنت و سیره بزرگان دین»، «آثار و برکات دنیوی و آخروی»، «فقه و احکام نماز» و ترویج این فریضه الهی پرداخته شده است.
 
ویژه‌نامه اینترنتی «نماز معراج مؤمن» در 10 بخش اصلی و بیش از 90 مطلب شامل مواردی از جمله نماز در قرآن کریم، نماز در روایات، آثار و برکات نماز در زندگی، نماز کودکان و فرزندان، نماز از منظر مقام معظم رهبری، پیام های مقام معظم رهبری اجلاسیه نماز (1370-1398)، نماز در سیره علما، نماز در سیره حضرت امام خمینی‌(ره)، فقه و اعتقاد در نماز و نگارخانه نماز است.
انتهای پیام
captcha