ترس آمریکا از خشم ملت ایران و عراق/ هراس در لانه رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3868589
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

ترس آمریکا از خشم ملت ایران و عراق/ هراس در لانه رژیم صهیونیستی

گروه جامعه _ آمریکا با انتشار خبر فوری از شهروندان خود خواست هرچه سریع‌تر خاک عراق را ترک کنند.

ترس آمریکا از خشم ملت ایران و عراق/ هراس در لانه رژیم صهیونیستیبه گزارش ایکنا؛ دولت آمریکا که در اقدامی جنایت‌بار سردار حاج قاسم سلیمانی، چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم و داعش را در حمله‌ای هوایی در شهر بغداد به شهادت رساند، با انتشار خبر فوری از شهروندان خود خواست فوراً خاک عراق را ترک کنند.

بنابراین گزارش، در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، که با دستور مستقیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انجام شد، کارمندان و پرسنل سفارت خود را از عراق خارج کرد.

انتشار پیام قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتقام سخت ایران از آمریکا و موج محکومیت کاربران فضای مجازی در اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، سیاستمداران آمریکایی را به هراس و نگرانی عمیق فرو برده است.

گفتنی است عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق نیز ضمن محکومیت ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس پاسداران ایران و ابومهدی المهندس، معاون بسیج مردمی عراق، این اقدام را تجاوز آشکار به خاک این کشور و به مثابه اعلام جنگ با عراق دانست.

به گزارش ایکنا؛ الجزیره نیز اعلام کرد: در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف تمامی سفارتخانه‌ها و دفاتر نمایندگی خود در سراسر جهان اتخاذ کرده است.

همچنین بنابر گزارش رسانه‌های بین المللی و خبرنگاران از تل آویو، جلسه مسئولان ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی از صبح امروز آغاز شده و تدابیر امنیتی در سرزمین‌های اشغالی تشدید یافته است.

موج نفرت کاربران فضای مجازی از اقدام جنایتکارانه آمریکایی ــ اسرائیلی در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با داعش و تروریسم و پیام قاطع رهبر معظم انقلاب برای شهادت آن سردار رشید اسلام، سیاستمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی را مضطرب و نگران کرده است.

انتهای پیام
captcha