سلامت پرسنل تحت امر اولویت سردار سلیمانی بود/ اخلاص در عمل بدون چشم‌داشت
کد خبر: 3869445
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
فرمانده بهداشت و درمان سپاه:

سلامت پرسنل تحت امر اولویت سردار سلیمانی بود/ اخلاص در عمل بدون چشم‌داشت

گروه سلامت ــ فرمانده بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سلامت پرسنل تحت امر از اولویت‌های سردار سلیمانی بود، گفت: رمز نفوذ این شهید در قلوب آحاد ملت، اخلاص در عمل بدون چشم‌داشت است.

دوشنبه///اخلاص در عمل بدون چشم‌داشت رمز نفوذ سردار شهید در قلوب / سلامت پرسنل تحت امر اولویت سردار سلیمانی بودسردار احمد عبداللهی، فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا؛ به تشریح ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: در زلزله بم از جمله تیم‌هایی که حضور داشت تیم سردار شهید سپهبد سلیمانی بود. تیم ما نیز به همراه شهید کاظمی حضور داشت. در همان زمان این شهید بزرگوار از من درخواست کردند که به فرودگاه بروم و مسئول فرودگاه را پیدا کنم تا مقدمات انتقال مصدومان فراهم شود؛ گفتم مسئول فرودگاه را نمی‌شناسم، ولی سردار گفتند تمام هم و غم شما و ما باید این باشد که یک نفر هم آسیب بیشتری نبیند. بروید ایشان را پیدا و در مورد اقدامات بعدی صحبت کنید.

وی افزود: بیشترین دغدغه ایشان این بود که در سخت‌ترین زمان‌ها فوراً حضور داشته باشد. همیشه شخصاً حضور می‌یافت و مدیریت می‎کرد. این شهید بزرگوار در تمامی میدان‌های جنگی پیشاپیش همه نیرو‌ها بود؛ در حوادث طبیعی هم همین طور؛ در سیل امسال جزء اولین نفر‌اتی بود که بار مصیبت‌های مردم خوزستان را به دوش کشید.

معاون بهداری سپاه بیان کرد: در واقع در پی این حادثه ددمنشانه، یکی از بهترین سربازان ولایت به شهادت رسید، اما در میان سربازان ولایت حاج قاسم‌ها زیاد هستند. بدون تردید این انقلاب و نظام نیاز به خون داشته و دارد، همانگونه که در صدر اسلام خون بزرگوارانی همچون ائمه هدی‌(ع) و یارانشان به پای اسلام ریخته شد. امروز نیز خون سردار سلیمانی و یارانش برای تناور شدن این درخت ریشه‌دار تقدیم اسلام شد. امیدواریم رویش‌های نوین و سلیمانی‌های جدید جای خالی این شهید بزرگوار را پر کنند. یقیناً قاآنی‌ها همان مسیر را دنبال می‌کنند و به منظور تلألو این نظام و انقلاب، راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند.

سردار عبداللهی ابراز کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مهمترین ویژگی این شهید بزرگوار، سادگی، اخلاص و ازخودگذشتگی بود و جان و مال خود را در راه تقویت اسلام و جبهه مقاومت صرف کرد. این شهید بزرگوار بدون چشم‌داشت‌ دنیوی و خط و خطوط سیاسی کار خود را دنبال می‌کرد. همین اخلاص سبب شد که عنوان سردار دل‌ها را به زیبایی یدک بکشد و در همه قلب‌ها نفوذ کند.

فرمانده بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره سلامت تمامی پرسنل خود را به عنوان یکی از اولویت‌ها در نظر می‌گرفت، گفت: اگر یکی از نیروها در جبهه دفاع مقدس یا جبهه مقاومت مجروح می‌شدند، پیگیر درمانش می‌شد و سلامت و رسیدگی به پرسنل تحت امر را مرتب به فرماندهان بهداشت و درمان سپاه و دیگر افراد دست‌اندرکار یادآور می‌شدند.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی از سلامت و رفاه خود برای اعتلای نام ایران، اسلام و منطقه گذشته بود. ایشان نسخه داعشی را که درصدد بود بعد از عراق و سوریه، ناامنی را به ایران منتقل کند پیچیدند و گفتند که کمتر از سه ماه عمر داعش تمام می‌شود و سرانجام کار داعش را تمام کردند.

سردار عبداللهی بیان کرد: سردار وقت و بی‌وقت در میدان جهاد حاضر بود. در شهادت ایشان همه در خواب بودند، اما شهید سلیمانی با چشمان بیدار برای اجرای مأموریت‌هایش تلاش می‌کرد؛ این رمز اخلاص و مردمی بودنشان است.

وی یادآور شد: در تاریخ به یاد نداریم که وقتی مردم خبر شهادت را بشنوند، پیش از آنکه تشییع پیکر انجام شود، به خیابان‌ها بریزند؛ نه تنها در ایران بلکه در هند، پاکستان، عراق، سوریه و حتی بحرین مردم به خیابان‌ها آمدند و سوگواری کردند. بعد از تشییع میلیونی حضرت امام خمینی(ره)، تشییع پیکر شهید سلیمانی یکی از باشکوه‌ترین مراسم‌ تشییع است.
انتهای پیام
captcha