ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3877840
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان ضمن اعلام ویژه‌برنامه‌های این مرکز به‌مناسبت یوم‌الله 22 بهمن از پوشش خبری و انعکاس زنده حضور مردم ولایت‌مدار استان در این راهپیمایی حماسی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، 20 بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول رسانه‌های خوزستان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث ناامیدی و یأس دشمن می‌شود، اظهار کرد: صدا‌ و سیمای مرکز خوزستان همزمان با چهل‌‌ و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن روز ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی‌ با چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ویژه‌برنامه‌هایی مختلفی پخش می‌‌کند.
وی ادامه داد: پوشش خبری و انعکاس اخبار مرتبط با موضوع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انعکاس برنامه‌ها و مراسم‌ دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و نیز پخش زنده حضور حماسی مردم ولایت‌مدار خوزستان در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن به‌‌صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز خوزستان است.
‌مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با بیان اینکه این مرکز با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای حضور ایجاد مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه برنامه‌های مختلفی را برای پخش در دست تولید دارد، گفت: همه ما می‌بایست تمام توان و تلاش خود را برای رسالت و مسئولیتی که اسلام بر دوش ما گذاشته است به‌کار بگیریم.

پیام راهپیمایی 22 بهمن برای کشورهای بیگانه

رحیمی با بیان اینکه پخش مستقیم راهپیمایی از رسانه‌های داخلی و خارجی پیام خاصی برای کشورهای بیگانه دارد، افزود: بیشتر کشورهای تلاش می‌کنند که تصاویر این راهپیمایی را به‌صورت زنده دریافت کنند که جا دارد فضاسازی شهری برای جشن ۲۲ بهمن به بهترین شکل صورت گیرد .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان همچنین بر ایجاد جایگاه ویژه برای خبرنگاران خوزستانی برای پوشش خبری این مراسم حماسی تأکید کرد و گفت: تعامل با اصحاب رسانه جهت هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت خبرنگاران استان برای پوشش مراسم ۲۲ بهمن در دستور کار صدا و سیمای خوزستان است.

پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط ۲۰۰ خبرنگار استانی

وی با بیان اینکه برای پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از ۲۰۰ خبرنگار استانی حضور خواهند داشت، ادامه داد: تصاویر حضور مردم در راهپیمایی پیروزی انقلاب همواره تیتر اول رسانه‌های بیگانه است و انتشار تصاویر حضور پرشور مردم اهواز بر روی پل اهواز که نماد این شهر است بازتاب‌های بسیاری در رسانه‌های جهانی دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با تأکید بر اینکه حضور گسترده و باشکوه مردم مؤمن و انقلابی استان خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۱ سالگی انقلاب به‌صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های ملی پخش می‌شود، افزود: به‎منظور انعکاس مطلوب این رویداد عظیم صدا و سیمای خوزستان همچون سال‌های گذشته با بسیج تمام امکانات خود نسبت به پوشش حماسه حضور مردم در سطح استان اقدام می‌کند.
رحیمی در پایان یادآور شد: تهیه و پخش گزارش‌هایی از خانواده‏‌های معظم شهدای استان، شهدای مدافع حرم، مراجع و علما، ورزشکاران و چهره‌‏های شاخص استان از جمله قهرمانان خوشنام، اقوام با لباس‌، اقلیت‏‌های مذهبی به‌منظور دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های صدا و سیمای خوزستان است.
حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام
captcha