بسته زیارتی عراق و سوریه ویژه نوروز 99 طراحی شد
کد خبر: 3879101
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
مدیرعامل شمسا خبر داد؛

بسته زیارتی عراق و سوریه ویژه نوروز 99 طراحی شد

مدیرعامل شمسا از طراحی بسته زیارتی عراق و سوریه ویژه نوروز 99 خبر داد و گفت: این سفر هفت روزه، که زیارت اعتاب عراق و سوریه را دربرمی‌گیرد، حدود هفت و نیم تا هشت میلیون تومان هزینه دارد و ثبت‌نام آن از اوایل اسفندماه آغاز می‌شود.

بسته زیارتی عراق و سوریه ویژه نوروز 99 طراحی شدمصطفی قاسمی، مدیرعامل شمسا (شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران)، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: برای ایام نوروز 99 بسته زیارتی شامل زیارت اعتاب مقدسه عراق و سوریه تدارک دیده شده است.

وی افزود: براساس این بسته زیارتی، زائران از فرودگاه نجف اشرف وارد عراق می‌شوند و پس از دو روز اقامت در این شهر، دو روز اقامت در کربلا و یک روز زیارت کاظمین و سامرا، از طریق فرودگاه بغداد راهی دمشق می‌شوند و در مدت دو روز نیز در آن شهر به زیارت حرم حضرت زینب کبری(س) و رقیه بنت الحسین(س) می‌پردازند.

مدیرعامل شمسا اظهار کرد: در حال رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی هستیم تا بتوانیم این سفر زیارتی را با هزینه حداقلی و در حدود هفت و نیم میلیون تومان، برای زائران به انجام برسانیم. زمان این سفر هفت روزه برای کاروان‌ها در بازه 24 اسفندماه تا 9 فروردین‌ماه خواهد بود.

قاسمی درباره زمان ثبت‌نام و ظرفیت این بسته زیارتی نیز اظهار کرد: ثبت‌نام برای این بسته زیارتی از اوایل اسفندماه امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین ظرفیت ثبت‌نام به میزان ثبت‌نام‌کنندگان و استقبال مردم کشورمان بستگی دارد و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد.

مدیرعامل شمسا تصریح کرد: هم‌اکنون امنیت کامل در کشورهای عراق و سوریه برقرار است و امیدواریم این بسته زیارتی با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ثبت‌نام زیارت نوروزی عتبات عراق نیز اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام زیارت نوروزی اعتاب مقدسه عراق از 16 بهمن‌ماه، آغاز شده است و تاکنون 30 هزار نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha