مدارس علمیه فارس تعطیل نیستند
کد خبر: 3880681
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

مدارس علمیه فارس تعطیل نیستند

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با اشاره به وقایع اخیر به دلیل شیوع ویروس كرونا در برخی نقاط كشورمان گفت: مدارس علمیه فارس تعطیل نیستند و تاكنون ابلاغیه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 3 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقایع اخیر به دلیل شیوع ویروس كرونا در برخی نقاط كشورمان گفت: ابلاغیه‌ای از سوی دانشگاه علوم پزشكی شیراز به این مركز مدیریت برای تعطیلی مدارس علمیه استان نداشته‌ایم.

وی با بیان اینكه مدارس علمیه شیراز و استان فارس به‌همین دلیل تعطیل نیستند، گفت: فعالیت تمام مراكز تخصصی و دروس خارج در روزهای آینده برقرار است.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس در عین حال بر این نكته تأكید كرد: تا زمانی كه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مدارس علمیه ابلاغ نکند، این مدارس تعطیل نخواهند شد.

بنا بر این گزارش، گزارش‌‌ها حاكی از آن است كه بحمد الهی هنوز موردی از ابتلا به ویروس كرونا در استان فارس مشاهده نشده است. این در حالی است كه به دلیل فوت چند نفر مبتلا به این ویروس در قم، كلیه دروس حوزه علمیه قم برای فردا، 4 اسفندماه تعطیل شده است.

 

 

انتهای پیام
captcha