سایه‌بان مهر بر محله هرندی تهران
کد خبر: 3893942
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
راه خیر همیشه باز است/

سایه‌بان مهر بر محله هرندی تهران

گروه جهادی سایه‌بان مهر علاوه برضد عفونی کردن معابر، به پخت و توزیع روزانه 200 تا 600 وعده غذایی میان خانواده‌های نیازمند، معتادان، افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب اقدام می‌کند.

سایه‌بان مهر بر محله هرندی تهرانعلی ملایاری، مسئول گروه جهادی سایه‌بان مهر، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره فعالیت‌های این گروه جهادی در مناطق جنوبی شهر تهران، گفت: تقریباً بین 70 تا 80 نفر از بچه‌های محله هرندی، شوش، تختی و سنگلج، که عمدتاً بسیجی و از اعضای پایگاه‌های بسیج ناحیه امام خمینی(ره) هستند، به ضد عفونی و تولید ارزاق و غذا در مناطق جنوبی شهر تهران مشغول‌اند.

وی افزود: روزانه بین 200 تا 600 غذا برای خانواده‌های نیازمند، پخت و توزیع می‌شود. همچنین دو مددسرا (یکی برای آقایان و دیگری برای بانوان)، که از نظر امکانات چیزی در اختیار ندارند، تحت این پوشش غذایی قرار می‌گیرند؛ بخشی از غذاها نیز به معتادان و افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب ارائه می‌شود.

سایه‌بان مهر بر محله هرندی تهران

ملایاری در ادامه گفت: این اقدام را پیش از ماه شعبان آغاز کردیم و هفته‌ای دو روز را به پخت و توزیع غذا اختصاص دادیم؛ بعد از ولادت امام حسین(ع) به هفته‌ای سه بار ارتقا دادیم و این رویه در ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت. همچنین، تاکنون هزار بسته غذایی به کودکان کار در این مناطق تحویل داده شده است.

سایه‌بان مهر بر محله هرندی تهران

این فعال جهادی تصریح کرد: هزینه این فعالیت‌ها را اعضای گروه تقبل می‌کنند، گاهی نیز برخی از دوستان و خیران که خارج از مجموعه هستند، مبالغی را در اختیار گروه قرار می‌دهند. یکی از اعضای گروه با ماشین شخصی و هزینه‌ای در حدود 25 میلیون تومان، روزانه چهار نوبت از صبح تا شب، سه محله را ضدعفونی می‌کند.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان برای کمک به این گروه جهادی می‌توانند به نشانی https://www.instagram.com/sayebanemehr.303 در اینستاگرام مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha