واکنش الحوثی به ادعای نقض آتش‌بس از سوی انصارالله
کد خبر: 3896109
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

واکنش الحوثی به ادعای نقض آتش‌بس از سوی انصارالله

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به ادعای ائتلاف عربی مبنی بر نقض آتش بس از سوی انصارالله گفت: به جای گفتن سخنان بی‌اساس به اجرای آتش‌بس ادعایی خود پایبند باشید.

واکنش الحوثی به ادعای ائتلاف عربی مبنی بر نقض آتش‌بس توسط انصاراللهبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیاالیوم، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن و رئیس کمیته عالی انقلاب این کشور امروز یکشنبه ،14 اردیبهشت، با انتشار مطلبی در توئیتر اظهار کرد: ائتلاف آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و هم‌پیمانان آنها به جای سخنان بی‌اساس در ارتباط با نقض آتش‌بس یک جانبه، به اجرای آن پایبند باشند. 

وی همچنین مسئولیت هرگونه ابتلا به ویروس کووید 19 در جمهوری یمن، بمباران و درگیری‌های زمینی و محاصره را متوجه ائتلاف سعودی دانست.

ائتلاف سعودی در یمن امروز یکشنبه انصارالله و جبهه مردمی را به نقض آتش‌بس متهم کرد. این ائتلاف چهارم اردیبهشت ماه، آتش بس ادعایی خود را به مدت یک ماه تمدید کرد. 

الحوثی در واکنش به تمدید آتش‌بس یک جانبه از سوی ائتلاف سعودی گفت: ما منتظر عمل هستیم نه حرف. علی‌رغم اعلام آتش بس شاهد افزایش حملات و عملیات‌های نظامی در تمامی محورها بوده‌ایم.

انتهای پیام
captcha