نشست «بررسی ابعاد تحولات اخیر در آمریکا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3903708
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

نشست «بررسی ابعاد تحولات اخیر در آمریکا» برگزار می‌شود

نشست علمی ـ تخصصی «بررسی ابعاد تحولات اخیر در آمریکا» به همت پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) چهارشنبه، ۲۱ خردادماه، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نشست علمی ـ تخصصی «بررسی ابعاد تحولات اخیر در آمریکا» به دبیری محمدصادق احمدی و با سخنرانی چهار تن از اساتید برگزار می‌شود.

در این نشست حمید طالب، پژوهشگر گروه مطالعات اروپا ـ آمریکا، در موضوع «تحولات دینداری در آمریکا و تأثیرات آن»؛ احمد زارعان، مدیر مرکز مطالعات منطقه دانشکده بین‌الملل دانشگاه امام حسین(ع)، در موضوع «ابعاد جامعه‌شناختی تحولات اخیر در آمریکا»؛ شجاع میرزا، فارغ‌التحصیل جامعةالمصطفی(ص) با موضوع «طلاب و فارغ‌التحصیلان المصطفی(ص) و تحولات آمریکای شمالی» و فؤاد ایزدی، استادیار گروه مطالعات آمریکا دانشکده مطالعات جهان، با موضوع «ابعاد رسانه‌ای و سیاسی تحولات اخیر در آمریکا» سخنرانان این نشست مجازی هستند.

یادآور می‌شود، این نشست چهارشنبه، ۲۱ خردادماه، از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ به صورت مجازی به نشانی http://miuvc.ir/irimeetings برگزار می‌شود. پایان بخش این نشست جمع‌بندی مباحث و پاسخ به سؤالات ارسالی از سوی مخاطبین مجازی است.

انتهای پیام
captcha