پایان مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن / نام‌نویسی 250 خوزستانی
کد خبر: 3903835
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

پایان مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن / نام‌نویسی 250 خوزستانی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: نزدیک به 250 نفر از سراسر استان خوزستان در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نام‌نویسی کردند.

پایان مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن / نام‌نویسی نزدیک به 250 خوزستانی

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به پایان رسید و نزدیک به 250 نفر از سراسر استان خوزستان در این مسابقات نام‌نویسی کردند که البته آمار دقیق ثبت‌نام‌شدگان در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نام‌نویسی در این دوره از مسابقات فقط از طریق مجازی و مراجعه به تارنمای مسابقات قرآن قابل انجام بود، بسیاری از آقایان و بانوان علاقه‌مند به دلیل اینکه ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول کردند نتوانستند وارد پایگاه اینترنتی شوند و یا گمان می‌کردند همچون سال‌های گذشته می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره قرآن ثبت‌نام خود را انجام دهند‏، به همین دلیل از نام‌نویسی بازماندند و آمار ثبت‌نام کنندگان هم پایین آمده است. 

شویع‌نژاد گفت: بنابر تصمیم مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و به منظور اطلاع دقیق از تعداد شرکت‌کنندگان و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراحل شهرستانی و استانی این تصمیم گرفته شد که فقط ثبت‌نام از طریق مجازی قابل انجام باشد چراکه اسامی ثبت‌نام کنندگان از مرکز برای ادارات استانی ارسال خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان عنوان کرد: همچنین پیرو آنکه مقرر شد مسابقات قرآن در استان خوزستان به صورت منطقه‌ای برگزار شود، رایزنی‌ها با چهار شهرستان اهواز، رامهرمز، ماهشهر و دزفول برای میزبانی در جریان است و هفته آینده نتایج آن نهایی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha