جلسه آموزش قرآن «ابراهیم آهور» دوباره برپا شد
کد خبر: 3903991
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

جلسه آموزش قرآن «ابراهیم آهور» دوباره برپا شد

جلسه آموزش قرائت قرآن قاری و مدرس قرآن کشورمان از شامگاه گذشته، 19خردادماه و پس از تعطیلی طی ایام کرونا، مجدداً برپا شد.

به گزارش ایکنا، همزمان با شیوع بیماری کرونا و تدابیر اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و توصیه به ماندن در خانه و حضور حداقلی در اجتماعات، جلسات آموزش عمومی قرآن نیز به مانند دیگر کلاس‌های آموزشی تعطیل شد.

اما با گذشت حدود سه‌ماه و با تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر آغاز فعالیت‌های آموزشگاه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری، مؤسسات قرآن و برخی از جلسات قرآن فعالیتشان را از سر گرفتند.

جلسه آموزش قرائت قرآن ابراهیم آهور، قاری و مدرس قرآن کشورمان از جمله این جلسات است که دوشنبه‌ها در دارالقرآن بنی‌هاشم واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان نامجو(گرگان)، بعد از چهارراه قجاوند، روبه‌روی دبستان نیکرو، پلاک 451 تشکیل می‌شد و شامگاه گذشته نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مجدداً برپا شد.

طی این جلسه فنون قرائت‌، سبک‌های مختلف قرائت و تجوید به تمامی مقاطع سنی آقایان آموزش داده می‌شود. همچنین دو جلسه آموزش قرائت دیگر این مدرس قرآن، جمعه‌ها در دارالقرآن بیت الزهرا(س) واقع در خیابان شریعتی، انتهای معلم، خیابان شهید گوهری، کوچه شهید حسین گرامی، پلاک ۱۲، از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ و دیگری شنبه‌ها، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ثارالله(ع) انتهای خیابان کارگر شمالی، شهرک والفجر، است.

انتهای پیام
captcha