نشست ائتلاف فلسطینی برای مقابله با طرح معامله قرن برگزار شد
کد خبر: 3906038
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

نشست ائتلاف فلسطینی برای مقابله با طرح معامله قرن برگزار شد

نشستی به منظور مقابله با طرح معامله قرن و الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، به همت ائتلاف ملی دمکراتیک فلسطین، روز شنبه، 31 خردادماه، در نوار غزه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «معا»، ائتلاف ملی دمکراتیک فلسطین متشکل از جبهه آزادی‌بخش فلسطین، جبهه آزادی‌بخش عربی، جبهه عربی ـ فلسطینی و جبهه مقاومت ملی، روز گذشته نشستی با عنوان «متحد در برابر معامله قرن و پروژه الحاق کرانه باختری» را در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه برگزار کرد.
 
در این نشست که با حضور نمایندگانی از احزاب مختلف فلسطینی و مؤسسات جامعه مدنی و شمار زیادی از فلسطینیان برگزار شد، سخنرانان بر خطرات طرح الحاق کرانه باختری و وضعیت ملت فلسطین و لزوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
 
سخنرانان در این نشست تصریح کردند که الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی به معنای از دست رفتن فرصت برای برپایی دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف بر اساس قوانین بین‌المللی است لذا در این مرحله دشوار که همه جهان با بیماری کرونا دست به گریبان است، و در زمانی که دولت آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس اشغالی، از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و معامله قرن را مطرح کرده است، و در شرایطی که همه کشورهای عربی و غیر عربی در مقابل این اشغالگری سکوت کرده‌اند، ما باید با وحدت ملی خود در مقابل تمام این توطئه‌ها ایستاده و اجازه اشغالگری به آنان ندهیم.
 
شرکت‌کنندگان در این نشست همچنین بر لزوم مقابله با سیاست‌های نژادپرستانه و شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از گروه‌های فلسطینی تأکید کردند چرا که مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی نیازمند سازماندهی و اتحاد فلسطینیان است.
انتهای پیام
captcha