تجلیل از 10 دستگاه برگزارکننده مسابقات قرآن در سال 98
کد خبر: 3906052
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

تجلیل از 10 دستگاه برگزارکننده مسابقات قرآن در سال 98

10 دستگاه برگزیده قرآنی که در سال 1398 موفق به برگزاری مسابقات قرآن به شکل مطلوبی شده بودند امروز در چهل‌وهفتمین جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور معرفی و تجلیل شدند.

تجلیل از 10 دستگاه برگزار کننده مسابقات قرآن در سال 98

به گزارش خبرنگار ایکنا، در بخش انتهایی جلسه چهل‌وهفتم ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور که صبح امروز، اول تیرماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد از 10 دستگاه برگزیده مسابقات در سال 1398 تجلیل به عمل آمد.

در این بخش کریم دولتی،‌ مسئول کمیته نظارت و ارزیابی ستاد عالی مسابقات قرآن کشور در صحبت‌های کوتاهی به تشریح شاخص‌هایی که منجر به انتخاب دستگاه‌های برتر برگزارکننده مسابقات در سال 1398 شده است، پرداخت.

وی گفت: دستگاه‌های برگزارکننده مسابقات در دو گروه تجلیل می‌شوند، گروه اول دستگاه‌هایی هستند که در سال 98 و هر کدام بر اساس یکی از شاخص‌های پنج‌گانه، حائز برتری شناخته شدند، گروه دوم نیز دستگاه‌هایی هستند که سال‌های گذشته تجلیل شده‌اند، ولی در سال 98 نیز مجدد شاهد اجرای مطلوب مسابقات از سوی این دستگاه‌ها بودیم.


گزارشی از مباحث جلسه چهل‌وهفتم ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور

گزارش تصویری جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور


دولتی همچنین در مورد شاخص‌های در نظر گرفته شده، بیان کرد: رشد کمی و کیفی و نظم در برگزاری مسابقات، نوآوری و برنامه‌های جانبی، داوری و مسائل فنی و تأثیرگذاری در ارزش‌های معنوی و انقلابی از جمله شاخص‌های در نظر گرفته شده برای معرفی و تجلیل دستگاه‌های برگزیده بوده است.

بر اساس گزارش ایکنا دستگاه‌های تجلیل شده به شرح زیر است:

  • ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در بخش رشد کمی مسابقات
  • قوه قضائیه در بخش رشد کیفی و نظم در برگزاری
  • سپاه پاسداران در بخش نوآوری و برنامه‌های جانبی
  • وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش داوری و مسائل فنی
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش تاثیرگذاری در ارزش‌های معنوی و انقلابی

همچنین پنج دستگاه سازمان بهزیستی کشور،‌ کمیته امداد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش و عقیدتی ـ سیاسی ارتش ج.ا.ا نیز از جمله دستگاه‌‌های شایسته تقدیر از حیث برگزاری مطلوب مسابقات قرآن در سال 98 معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha