جبهه انقلابی دانشگاه، تلاش‌گران برای پیشرفت و استقلال کشور هستند
کد خبر: 3907134
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

جبهه انقلابی دانشگاه، تلاش‌گران برای پیشرفت و استقلال کشور هستند

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان خوزستان با بیان اینکه نهاد بنا نیست بخشی را تعطیل کند و وظایف آن را به عهده بگیرد درباره جریان و جبهه انقلابی در دانشگاه گفت: این جریان همان جریان مدافع پیشرفت دانشگاه یعنی تلاش‌گران برای رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، استقلال نظام جمهوری اسلامی، ایثارگرا و؛ کسانی که برای پیشرفت کشور حاضرند از منافع شخصی خود بگذرند.

بنا نیست نهاد رهبری بخشی را تعطیل کند /

به گزارش ایکنا از خوزستان، برنامه افتتاح دفتر نهاد نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ پیام نور خوزستان و معارفه سرپرست این دفتر صبح امروز 7 تیرماه در دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر علوی‌کیا، سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان خوزستان در این برنامه با اشاره به اهمیت معارفه دفتر تازه‌تأسیس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور و  فرد اداره‌کننده آن‏، اظهار کرد: معارفه به معنی شناخت و معرفت متقابل است. ان شاءالله این همکاری بخشی از کار نظام جمهوری اسلامی را جلو ببرد و در حد توان باعث پیشرفت آن شود. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری قطعاً مرکزی برای کمک به مدیریت دانشگاه، اعضاء هیئت علمی، تشکل‌ها و فعالان فرهنگی و سیاسی برای داشتن یک دانشگاه اسلامی و انقلابی پیشرو است.

علوی‌کیا ادامه داد: نهاد برای حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت جبهه و جریان اصیل انقلاب تمام توان خود را به کار می‌گیرد. آنچه مقام معظم رهبری تقاضا می‌کنند ما به عنوان دفتری که به ایشان منسوب است، دنبال می‌کنیم. جبهه نیروهای انقلاب باید مورد حمایت و عنایت قرار گیرند؛ این البته به معنای حمایت از افراد نیست.

نهاد برای حمایت از بخشی از افراد در مقابل افراد دیگر وارد کارزار نمی‌شود. نهاد بنا نیست بخشی را تعطیل کند و وظایف آن را به عهده بگیرد. همه مناسبات در جای خود هستند و نهاد به آنها کمک می‌کند و در کنارشان خواهد بود.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان خوزستان تصریح کرد: نهاد برای حمایت از بخشی از افراد در مقابل افراد دیگر وارد کارزار نمی‌شود. نهاد بنا نیست بخشی را تعطیل کند و وظایف آن را به عهده بگیرد. همه مناسبات در جای خود هستند و نهاد به آنها کمک می‌کند و در کنارشان خواهد بود.

وی درباره جریان و جبهه انقلابی در دانشگاه نیز گفت: این جریان همان جریان مدافع پیشرفت دانشگاه یعنی تلاش‌گران برای رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، استقلال نظام جمهوری اسلامی، ایثارگران و کسانی که برای پیشرفت کشور حاضرند از منافع شخصی خود بگذرند و افرادی است که به دنبال اجرای قانون برای همه هستند. این جریان همان افرادی که از پیشرفت و تلاش ناامید نمی‌شوند. 

علوی‌کیا در پایان گفت: همه در کنار هم تلاش کنیم دانشگاه خوب داشته تا دانشجویانی اهل علم، متعهد  و با اخلاق داشته باشیم. تعالی کشور در گرو داشتن جوانان متخصص، دانشمند و در کنار آن متعهد، اهل تهذیب نفس و متخلق به اخلاق حسنه است.

انتهای پیام
captcha