«العربیه» به جای حمله به مقاومت، بسیج ضدصهیونیستی تشکیل دهد
کد خبر: 3911176
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
انجمن روزنامه‌نگاران فلسطینی:

«العربیه» به جای حمله به مقاومت، بسیج ضدصهیونیستی تشکیل دهد

انجمن روزنامه‌نگاران فلسطینی هجمه‌های بی‌وقفه شبکه العربیه علیه حق مبارزه ملت فلسطین را تأسف‌بار خواند و خواهان تلاش رسانه‌ای این شبکه عربی برای تشکیل بسیج ضد‌صهیونیستی شد.

به گزارش ایکنا، انجمن روزنامه‌نگاران فلسطینی هجمه شبکه العربیه در مخدوش کردن چهره مقاومت فلسطین را تأسف‌بار خواند و گفت: این شبکه عربی تلاش رسانه‌ای خود را برای ضربه زدن به چهره درخشان مبارزه ملت فلسطین و علیه حق این ملت در تعیین سرنوشت خود نظیر همه ملت‌های آزاده به کارگرفته است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «فلسطین الان»، انجمن روزنامه‌نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هجمه یک شبکه عربی در منطقه علیه مقاومت، لغزشی خطرناک و در دایره خدمت به اهداف و پروژه‌های رژیم اشغالگر است؛ چیزی که هر انسان آزاده، شریف و صاحب وجدانی علاوه بر هر فرد عربی مسلمان متعصب، برای مسئله فلسطین از آن امتناع می‌ورزد.

این نهاد افزود: العربیه ضمن توقف فوری این هجمه‌ها، تلاش‌های خود را در خدمت به مسئله فلسطین و افشاگری جنایات رژیم اشغالگر علیه مقدسات اسلامی و مسیحی و توطئه‌های آن برای چپاول خاک فلسطین متمرکز کند و همچنین ملت‌های عربی و اسلامی را برای دفاع از حق فلسطینی‌ها در مقابله با رژیم باطل اسرائیل بسیج کند.

شبکه العربیه در ادامه برنامه‌های خود در تخریب چهره مقاومت، هفته گذشته مدعی شده بود که وزارت داخلی غزه ۱۶ نفر از نیروهای گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس را به اتهام همکاری با رژیم اشغالگر بازداشت کرده است.

انتهای پیام
captcha