تمدید مهلت ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه‌مدت قرآنی کارگران کشور
کد خبر: 3918312
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
از سوی دارالقرآن خانه کارگر انجام شد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه‌مدت قرآنی کارگران کشور

از سوی دارالقرآن خانه کارگر، مهلت ثبت‌‌نام آموزش‌های غیرحضوری کوتاه‌مدت قرآن ویژه کارگران سراسر کشور تمدید شد.

به گزارش ایکنا، پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر، زمان ثبت‌نام هفدهمین دوره آموزش کوتاه‌مدت علوم قرآن ویژه کارگران سراسر کشور در سال 99 تمدید شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری، تمامی آموزش‌های حضوری دارالقرآن خانه کارگر در قالب فضای مجازی طراحی شده تا همه کارگران و خانواده‌های ایشان بتوانند در منازل خود این آموزش‌ها را دنبال کنند.

این دوره‌های آموزشی به صورت دوره‌های کوتاه‌مدت یک‌ماهه در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه، مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، داستان‌های پیامبران(ع)، مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن و مربی‌گری مهد و پیش‌دبستانی (دوره قرآنی) کاملاً مجازی برگزار می‌شود.

حسین فلاح‌خوش‌مشرب، مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر با بیان اینکه آموزش‌های تلفنی دارالقرآن خانه کارگر در چهار رشته حفظ، روخوانی، مفاهیم و احکام برگزار می‌شود، گفت: این آموزش‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود و کارگران به همراه خانواده‌های خود می‌توانند تا ششم شهریورماه برای ثبت‌نام عدد 9 را به سامانه 10000100100 پیامک کرده یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha