بخش معارفی شانزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برگزار شد
کد خبر: 3918507
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
مرحله اول؛

بخش معارفی شانزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برگزار شد

اولین مرحله آزمون کتبی رشته‌های معارف شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به صورت مجازی برگزار شد.

بخش معارفی شانزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، سیداحمد­رضا پیش‌­بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی از برگزاری اولین مرحله آزمون کتبی رشته‌های معارف شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه به صورت غیر­ حضوری در سراسر کشور خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی افزود: در این آزمون حدود 10 هزار دانشجو در رشته‌های آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با صحیفه سجادیه، آشنایی با نهج‌البلاغه، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، پرسمان معارفی­، احکام و آشنایی با سیره معصومین(علیهم السلام)، آشنایی با احادیث اهل­ بیت­(علیهم السلام) و حفظ موضوعی قرآن­ کریم و حدود هزار و 800 نفر از کارکنان و مدرسان این دانشگاه در چهار رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، حفظ موضوعی قرآن­، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و سیره معصومین(ع) به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: بخش کتبی جشنواره همواره بیشترین شرکت‌کننده را نسبت به سایر رشته‌ها به خود اختصاص داده است و این نشان‌دهنده علاقه شرکت‌کنندگان به دریافت هر چه بیشتر معارف قرآن و عترت است.

انتهای پیام
captcha