مسابقه‌ کتاب‌خوانی «حسین از زبان حسین» برگزار می‌شود
کد خبر: 3919537
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

مسابقه‌ کتاب‌خوانی «حسین از زبان حسین» برگزار می‌شود

همزمان با محرم الحرام، مسابقه کتاب خوانی «حسین از زبان حسین» به همت نشر صوتی قناری و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مسابقه‌ کتاب‌خوانی «حسین از زبان حسین» به همت نشر صوتی قناری و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، نشر صاد و طاقچه، ویژه‌ ماه محرم از ۶ محرم تا اربعین حسینی (۵ شهریورماه تا ۱۷ مهرماه سال جاری) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند کتاب صوتی «حسین از زبان حسین» را با قیمت ۱۷۵۰ تومان (۹۰ درصد تخفیف) از نرم‌افزار طاقچه تهیه کنند و به سؤالات مندرج در سایت نشر صاد به آدرس saadpub.ir پاسخ دهند.

زمان اعلام نتایج این مسابقه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ خواهد بود و به سه‌ نفر اول: ۵۰۰ هزار تومان، نفرات چهارم تا دهم: ۳۰۰ هزار تومان بن خرید کتاب الکترونیک و صوتی، نفرات یازدهم تا بیستم: ۱۵۰ هزار تومان بن خرید کتاب الکترونیک و صوتی تعلق خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، کتاب «حسین از زبان حسین» نوشته‌ حجت‌الاسلام محمد محمدیان و منتشر شده در نشر معارف است که نشر صوتی قناری نسخه‌ صوتی آن را با صدای علی همت مومیوند و مهناز آبادیان منتشر کرده است.
 
این کتاب در 8 فصل دوران ولادت امام حسین(ع) تا شهادت آن حضرت و پس از آن را روایت می‌کند. همچنین ماجرای اسارت کاروان تا بازگشت به کربلا و سپس مدینه از زبان خواهر آن بزرگواران حضرت زینب(س) روایت می‌شود. عناوین این کتاب عبارت‌اند از: «دوران رسول خدا(ص)، دوران امیرالمؤمنین(ع)، دوران امام حسن(ع)، امامت، آغاز مبارزه آشکار با حاکمیت اموی، از مکه تا کربلا و تو چه می‌دانی کربلا چیست، پس از شهادت امام حسین(ع)».
 
به گزارش ایکنا؛ در بخشی از این کتاب آمده است: «فرزند شیرخوار خود را در بغل گرفتم و همین که خواستم او را ببوسم تیر حرمله بر گلوی آن طفل فرود آمد و او را به شهادت رساند. در حالیکه مشتی از خون او را به سوی آسمان می‌پاشیدم گفتم: آن چه این مصیبت را برایم آسان و قابل تحمل می‌کند این است که در برابر نگاه خداوند انجام می‌گیرد.»
انتهای پیام
captcha