تهیه پروتکل مشخص به منظور ساماندهی خانه‌های قرآن در اصفهان
کد خبر: 3921172
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
در جلسه ستاد ساماندهی خانه‌های قرآنی مطرح شد؛

تهیه پروتکل مشخص به منظور ساماندهی خانه‌های قرآن در اصفهان

در جلسه ستاد ساماندهی و رسیدگی به امور خانه‌های قرآنی استان اصفهان بر تهیه پروتکل مشخص دستگاه‌های متولی تأکید شد.

به گزارش ایکنا؛ جلسه ساماندهی خانه‌های قرآن استان اصفهان با حضور مسئولان نهادهای قرآنی آقایان حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی، مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مسماریان، رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی، مهندس علی فضیلتی، رئیس هیئت مدیره مجمع خيرين قرآن و عترت و حسین خاکساری هرندی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان در محل مجمع خیرین قرآن و عترت برپا شد.

با توجه به اینکه در استان اصفهان خانه‌های قرآن در مناطق محروم با امکانات محدود در امر ترویج فرهنگ آموزش قرآن کریم مشغول به کار هستند، نیازمند ایجاد تمهیداتی برای ساماندهی آنان است. براین اساس در سال گذشته، ستاد رسیدگی، ساماندهی و توانمند‌سازی خانه‌های قرآن در استان اصفهان تشکیل شد.

حسین خاکساری هرندی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی اصفهان گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا، نخستین نشست از ستاد ساماندهی و رسیدگی به  امور مؤسسات قرآنی در استان برگزار شد.

در این جلسه درباره نحوه رسیدگی به  امورات خانه‌های قرآن روستایی و شهری استان و همچنین فرایند خدمات‌رسانی به آنها مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه، پس از بیان نظرات اعضاء، پیشنهاد تهیه پروتکل مشخص، از وظایف و مسئولیت‌های هر کدام از متولیان قرآن در ستاد، ارائه شد.

در استان اصفهان تعداد 145 خانه قرآن روستایی و 155 خانه قرآن شهری ثبت شده مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha