اذعان روزنامه صهیونیستی به قاطعیت سیدحسن نصرالله
کد خبر: 3921766
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

اذعان روزنامه صهیونیستی به قاطعیت سیدحسن نصرالله

یک روزنامه عبری‌زبان اسرائیلی از تصمیم جدی دبیرکل حزب‌الله لبنان برای پاسخ قاطعانه به ارتش رژیم صهیونیستی و انتقام از صهیونیست‌ها خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «فلسطین الیوم»، روزنامه عبری زبان «یدیعوت احرونوت» نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله لبنان به دلیل شهادت یکی از اعضای خود در سوریه، در حال آماده‌باش در شمال فلسطین اشغالی است.
 
«الکس ویشمن» نویسنده اسرائیلی در این روزنامه نوشت:‌ ارتش اسرائیل متقاعد شده است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به دلیل قتل یکی از عناصر حزب‌الله در سوریه همچنان مصمم به انتقام گیری از نیروهای اسرائیلی است.
 
وی در این مطلب بیان کرد که سید حسن نصرالله خود را همچون یک کارشناس در جامعه اسرائیل می‌داند و آگاهی دارد که چگونه به اسرائیلی‌ها ضربه بزند.
 
این روزنامه صهیونیستی در ادامه اشاره کرد که سید حسن نصرالله به دنبال شهادت یکی از اعضای حزب الله در سوریه بارها بر پاسخ این حزب تأکید کرده و این اقدام قطعا رخ خواهد داد، لذا ارتش اسرائیل فقط باید منتظر فرارسیدن زمان این انتقام باشند.
 
با اینکه نزدیک به دو ماه از شهادت «علی کامل محسن» در جریان بمباران جنگنده‌های صهیونیستی در اطراف دمشق می‌گذرد، اما صهیونیست‌ها همچنان در حالت آماده‌باش هستند و هر لحظه انتظار عملیات انتقام‌جویانه حزب‌الله را می‌کشند.
انتهای پیام
captcha