گزیده‌هایی درباره زندگی خاتم‌الانبیا(ص) در نرم‌افزار «پیامبر نور» + دریافت رایگان
کد خبر: 3929551
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

گزیده‌هایی درباره زندگی خاتم‌الانبیا(ص) در نرم‌افزار «پیامبر نور» + دریافت رایگان

نرم‌افزار «پیامبر نور» حاوی گزیده‌هایی مفید درباره زندگی و رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) است که در هشت سرفصل به ارائه محتوا می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، از ابتدای تاریخ اسلام تا کنون اهمیت درک زندگی پیامبر اکرم(ص) و لزوم الگوپذیری از شیوه و عملکرد ایشان، آشنایی با سنت و سیره آخرین رسول مهربانی‌ها، برای همگان ضروری است. در واقع باید گفت، بحث و تحقیق در زندگانی رسول اکرم(ص) در رفتار، کردار و پندار ایشان از ابتدا تا زمان رحلت، می‌تواند بهترین سرمشق زندگی هر انسانی باشد. از همین رو در راستای پاسخگویی به نیاز کاربران در خصوص مطالعه زندگانی پربرکت پیامبر گرامی اسلام، نرم‌افزار «پیامبر نور» تولید شده است که به مناسبت ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) به معرفی این نرم‌افزار که به صورت رایگان نیز عرضه شده است، می‌پردازیم.

نرم‌افزار اندرویدی «پیامبر نور» حاوی گزیده‌هایی مفید درباره زندگی و رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) است که در هشت سرفصل شامل آیات، احادیث، ادعیه و زیارت، پرسش و پاسخ، مقالات، اشعار، معرفی کتاب و نگارخانه به ارائه محتوا می‌پردازد.

متن آیات با موضوع پیامبر(ص) و حسن خلق به همراه ترجمه، تفسیر و صوت ترتیل، احادیثی از پیامبر(ص) در موضوعات مختلف اخلاقی و اجتماعی به همراه صوت متن و ترجمه، فایل صوتی و متنی زیارت حضرت رسول(ص) از بعید، زیارت حضرت محمد(ص) در روضه شریفه و ...، پاسخ به سؤالاتی درباره مقام پیامبر(ص)، برتری رسول خد (ص) بر همه پیامبران، معراج پیامبر(ص) و ... از جمله مطالبی است که در این نرم‌افزار به آن‌ها پرداخته شده است.
 
https://www.noorsoft.org/Image/software/payambar-noor.png

همچنین در نرم‌افزار پیامبر نور مقالاتِ متنوعی درباره سبک زندگی و سیره علمی، عملی و سیاسی پیامبر خاتم، ابعاد معنوی شخصیت پیامبر اعظم سیره و اخلاق پیامبر اکرم(ص) و نیز اشعار مختلف فضائل و مراثی درمورد رسول اکرم(ص) در دسترس قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، در این نرم‌افزار علاوه بر معرفی کتاب‌های منتشر شده درباره پیامبر اکرم(ص) به همراه لینک دسترسی به آن‌ها، در بخش معرفی کتاب نرم‌افزار، تصاویر مختلف از مسجد النبی، مرقد مطهر و منور پیامبر گرامی(ص)، قبة الخضراء، صوت فایل‌های مداحی در مورد رحلت رسول اکرم(ص) و نماهنگ نیز در بخش نگارخانه نرم‌افزار در اختیار کاربر قرار دارد.
 
برای دریافت رایگان نرم‌افزار اندرویدی «پیامبر نور»  اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha