اعلام زمان برگزاری مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن
کد خبر: 3930467
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

اعلام زمان برگزاری مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس زمان برگزاری مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن در سال جاری را اعلام كرد و گفت: از استان فارس 4 نماینده در این آزمون حضور دارند.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از مشخص شدن زمان مرحله كشوری آزمون تفسیر قرآن خبر داد و گفت: این آزمون مربوط به چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن كریم است.

وی افزود: مرحله كشوری این آزمون به یاری خدا در ساعت 10 صبح روز جمعه، 2 آبان‌ماه به‌صورت همزمان و كشوری و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

جلالی با بیان اینكه از استان فارس 4 نماینده در این آزمون حضور دارند، گفت: در بخش آقایان علی سوخكی و در بخش بانوان محبوبه صفرپور، فاطمه كاتب و مرضیه جعفری در این آزمون حضور خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس بیان كرد: این آزمون از كتاب تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مكارم شیرازی از سوره مریم و طه برگزار خواهد شد كه دارای 88 سؤال بوده و از این تعداد 84 سؤال به‌صورت 4 گزینه‌ای و 4 سؤال نیز به‌صورت تشریحی خواهد بود.

وی زمان برگزاری این آزمون را 90 دقیقه اعلام كرد و گفت: این آزمون دارای امتیاز منفی بوده و به ازای هر سه پاسخ غلط یك امتیاز منفی به شركت‌كننده تعلق خواهد گرفت.

جلالی در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون نیز گفت: نتایج آزمون مرحله كشوری رشته تفسیر قرآن كریم حداكثر تا پایان آبان‌ماه اعلام می‌شود و به نفرات برتر آن نیز هدایایی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس همچنین درباره زمان برگزاری مرحله كشوری رشته‌های آوایی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف نیز گفت: مرحله كشوری رشته‌های آوایی در بخش بانوان و آقايان در نیمه دوم آبان‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha