دلیل توهین به رسول خدا گسترش اسلام در اروپا است / مسلمانان تولیدات فرانسوی را تحریم کنند
کد خبر: 3932387
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

دلیل توهین به رسول خدا گسترش اسلام در اروپا است / مسلمانان تولیدات فرانسوی را تحریم کنند

ابوالفضل بهرام‌پور، مترجم و مفسر قرآن در بیانیه‌ای اقدام توهین‌آمیز رئیس جمهور فرانسه را محکوم کرد و گفت: دلیل توهین به رسول خدا(ص) گسترش اسلام در اروپا است و لازم است که مسلمانان تولیدات فرانسوی را تحریم کنند.

به گزارش ایکنا؛ در پی توهین رئیس جمهور فرانسه به رسول خدا(ص)، ابوالفضل بهرام‌پور، مترجم و مفسر قرآن، بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه می‌خوانید؛

باسمه تعالی

ای مسلمانان، امروزه به پیامبر ما که افضل پیامبران اولوالعزم است، توهین شده است. اگر این امر در زمان حکومت علی(ع) انجام می‌گرفت، ایشان به عنوان حامی پیامبر(ص) و قرآن کریم چه می‌کردند؟ دلیل این حرکات ضد علمی به خاطر این است که اسلام در اروپا در حال نفوذ است، از جمله می‌بینیم در انگلیس، بسیاری از مردم اسم بچه‌هایشان را محمد می‌گذارند. مخالفان پیامبر(ص) در زمان خودشان هم به جای علم و منطق، با بدگویی با او برخورد می‌کردند.

دشمنان امروزی اسلام نمی‌توانند جلو پیشرفت اسلام در اروپا را بگیرند، زیرا این امر باعث می‌شود که مردم بیشتر در مورد پیامبر(ص) مطالعه کنند. به هر حال اگر ما در مقابل این حادثه بی‌تفاوت بنشینیم، چگونه به روی پیامبر(ص) می‌توانیم نگاه کنیم، در حالی که بر ما واجب است روزانه در نمازها به او درود و سلام عرضه کنیم.

من به عنوان یک عضو کوچک اهالی قرآن می‌گویم: آقای مکرون، رئیس جمهور فرانسه، مسیحی هم نیست. زیرا عیسی(ع) در انجیل و از جمله در انجیل برنابا پیامبر(ص) را بسیار تکریم فرموده است و در قرآن کریم نیز بدان اشاره شده است، آنجا که فرمود مسیح در تمام پیامبری خود فرمود ای مسیحیان که پیرو من هستید، من به شما خبر مسرت‌آمیزی می‌دهم و آن اینکه بعد از من، پیامبر موعود می‌آید؛ «وَ مُبَشِّرًا بِرَسُولٍ يَأْتِي مِنْ بَعْدِي اسْمُهُ أَحْمَدُ ...»(الصف/6)، و مکرون برخلاف سخن مسیح(ع) حرف زده، پس او مسیحی هم نیست، بلکه یک کافر بی‌فکر است. حال آیا ما می‌توانیم با او و گروهش رابطه و خوش‌وبش داشته باشیم؟

آنچه به نظر می‌آید، اینکه باید در کشورهای اسلامی تولیدات فرانسوی کنار گذاشته شود، به طوری که مسلمانان باغیرت جهان این تصمیم را گرفته‌اند و ما این موضوع را با رایزنی با کشورهای اسلامی در میان بگذاریم تا لطمه مهم اقتصادی به آنها بزنیم و آنها را در میان جهانیان مسلمان منزوی گردانیم.

والسلام علی من اتبع الاسلام

ابوالفضل بهرام‌پور

انتهای پیام
captcha