مرکز قرآن و عترت حوزه علمیه لامرد افتتاح شد
کد خبر: 3933272
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

مرکز قرآن و عترت حوزه علمیه لامرد افتتاح شد

مرکز قرآن و عترت حوزه علمیه رضویه لامرد همزمان با سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مرکز قرآن و عترت حوزه علمیه رضویه لامرد، 13 آبان‌ماه همزمان با سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین‌زاده، امام‌جمعه لامرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزاد، نماینده طلاب جنوب فارس و جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه رضویه لامرد افتتاح شد.

در این مراسم امام‌جمعه لامرد با اشاره به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها و مؤسسات قرآنی در این شهرستان، اظهار کرد: مجموعه‌های قرآنی بهترین و امن‌ترین مکان برای آموزش و تربیت اقشار مختلف جامعه به خصوص طلاب، روحانیون، نخبگان و عموم نوجوانان و جوانان به شمار می‌رود که باید برای ارتقای سطح کیفی آن‌ها با جدیت تلاش کرد.

یادآور می‌شود، مرکز قرآن و عترت حوزه علمیه رضویه به‌منظور ایجاد پایگاهی برای انجام فعالیت‌های قرآنی، ارائه خدمات آموزشی با برپایی کلاس‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم، تجوید، همخوانی قرآنی، ترجمه و مفاهیم، تفسیر، تدبر و ادبیات عرب ویژه سنین مختلف آغاز به کار کرده است.

 فاطمه قاسمی
انتهای پیام
captcha