آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار فرهنگی در خانه فرهنگ گلها
کد خبر: 3934339
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار فرهنگی در خانه فرهنگ گلها

آموزش مجازی راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای فرهنگی و آموزشی با هدف توانمندسازی شهروندان و ترویج خوداتکایی از سوی خانه فرهنگ گل‌ها برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، برنامه «گلخانه نوآوری» با موضوع آموزش مجازی کسب‌و‌کارهای فرهنگی و آموزشی با هدف توانمندسازی شهروندان علاقه‌مند به راه‌اندازی و ایده‌پردازی در این زمینه از سوی خانه فرهنگ گلها شروع به کار می‌کند.

رویا فتحی، رئیس فرهنگسرای سرو با اعلام این خبر گفت: کسانی که علاقه‌مند به ایده‌پردازی و یا بهره‌گیری از توانمندی‌های خود و استفاده از فرصت‌های بکری که شبکه‌های اجتماعی در اختیارشان می‌گذارد و می‌خواهند کسب‌و‌کار فردی و خانوادگی راه‌اندازی کنند بدون محدودیت جغرافیایی می‌توانند با این برنامه همراه شوند.

مدیر فرهنگی ــ هنری منطقه 6 افزود: ترویج فرهنگ خوداتکایی و بهره‌وری از فرصت‌های فناوری اطلاعات، خودشکوفایی و حمایت از کسب‌وکارهای فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی و همچنین توانمندسازی مخاطبان با دانش فنی لازم برای راه‌اندازی استارت آپ‌های شخصی خودشان از رویکردهای اصلی این برنامه است.

وی بیان کرد: ضمنا برنامه گلخانه نوآوری این امکان را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد که از مرحله ایده‌پردازی تا سودرسانی خدمت یا کالای فرهنگی و آموزشی‏شان از راهنمایی و نظارت آنلاین یک تیم از کارشناسان کارآزموده بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این آموزش‏ها می‌توانند به صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ گلها به نشانی golha.khanehfarhang مراجعه کنند.

منصوره مرادی‌نیا
انتهای پیام
captcha