جلیلی دبیر جشنواره ملی ادبی داستانک شد
کد خبر: 3940500
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
با حکم معاون قرآن و عترت ارشاد

جلیلی دبیر جشنواره ملی ادبی داستانک شد

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، سیدمهدی جلیلی را به عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی ادبی داستانک منصوب کرد.

دبیر نخستین جشنواره ملی ادبی داستانک منصوب شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ عبدالهادی فقهی‌زاده در حکمی سیدمهدی جلیلی را به عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی ادبی داستانک منصوب کرد.
 
در متن این حکم آمده است؛
 
معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی جشنواره ملی ادبی داستانک با محور وحدت اسلامی را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، نهادها، موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می‌کند.
 
بر این اساس با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا بر پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی ادبی داستانک منصوب می‌کنم.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر عجل‌الله و با همکاری و تعامل موثر و سازنده با تمامی نهاد‌ها و موسسات قرآنی در پیشبرد اهداف متعالی حوزه مورد نظر موفق باشید.
انتهای پیام
captcha