اکنون نوبت خنثی‌سازی تحریم اقتصادی است
کد خبر: 3952237
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

اکنون نوبت خنثی‌سازی تحریم اقتصادی است

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهر پردیس گفت: ما نتیجه شیرین خنثی‌سازی تحریم در صنایع دفاعی را چشیده‌ ایم اکنون نوبت خنثی‌‌سازی تحریم اقتصادی است که ثمره آن، «بازدارندگی اقتصادی» است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا در پردیس، نماز جمعه امروز 17 بهمن شهرستان پردیس به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حسينی، امام جمعه این شهرستان برگزار شد و عبدالعظیم رضایی، فرماندار شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر به سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز پرداخت و ميز خدمت مسئولان، پس از اقامه نماز جمعه، در راستای پاسخگويی به مشكلات شهروندان شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اینکه رای مردم حق آنها برای تعیین سرنوشت خود است و حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نمایانگر اقتدار نظام جهوری اسلامی است، گفت: بیست و هشتم خردادماه سال ۱۴۰۰ بار دیگر شاهد حضور پر شور مردم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: مردم برای پیگیری مطالبات قانونی خود آگاهانه و به دور از طرفدار قومی و قبیله‌ای در انتخابات باید حضوری پر شور داشته باشند.

رضایی افزود: تبلور جمهوریت در برگزاری انتخابات سالم است و امروز مردم با برگزاری انتخاباتی سالم بر سرنوشت خود حاکم هستند و در طی ۴۰ سال گذشته هر رایی که در انتخابات به صندوق ریخته شده، همان رای قرائت و اعلام شده که این امر نشان از برگزاری انتخابات سالم دارد.

وی افزود: امروز در فضای مجازی محدودیتی برای بیان مسائل نداریم و مردم آزادانه صحبت می‌کنند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی امروز متبلور شده است و ما امروز هم نیازمند حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه‌ها به ویژه انتخابات هستیم زیرا که این انقلاب برای مردم بوده است تا با وحدت و همدلی زیر پرچم مقتدر جمهوری اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ما کشوری مستقل و آزاد در دنیا است، گفت: در کشور ما تمام تصمیمات توسط مسئولان داخلی گرفته می‌شود و مسئولیت تمام ناپختگی‌ها هم بر عهده آنها است و جای تاسف دارد که برخی از مسئولان با سهل انگاری به مشکلات مردم توجه ندارند.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: دشمنان کشور سعی کردند با تحریم‌های حداکثری با ایجاد نارضایتی، مردم را از نظام روی گردان کنند، اما صبوری مردم ما نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد و تحریم‌های حداکثری آنها را به نتیجه دلخواه نرساند.

رضایی تاکید کرد: همه‌ امروز موظف به خدمت رسانی به مردم هستیم و نباید وقفه ‎ای در خدمت رسانی داشته باشیم تا امانت سنگین مسئولیت را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل کاروان خودرویی در شهرهای بومهن و پردیس برگزار می شود.

وی همچنین از تلاش‌های مدافعان سلامت در منطقه قدردانی و اظهار کرد: با تلاش مدافعان سلامت وضعیت شهرستان پردیس از سوی ستاد مقابله با کرونا آبی (کم خطر) اعلام شده است و با رعایت فاصله اجتماعی این وضعیت را حفظ می‌کنیم و یا به سمت سفید شدن بهبود می‌بخشیم.

امام جمعه پردیس

اکنون نوبت خنثی‌ سازی تحریم اقتصادی است

به گزارش ایکنا، در ادامه حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبتی بر اینکه برجام با رفع فوری و کامل تحریم‌ها، قابل تداوم است، گفت: مذاکرات فقط در موضوع هسته ‌ای و در قالب ۵ بعلاوه یک ادامه خواهد داشت و مذاکره دوجانبه بین ایران و آمریکا اساسا منتفی است.

وی خاطرنشان کرد: ما نتیجه شیرین خنثی ‌سازی تحریم در صنایع دفاعی را چشیده‌ ایم اکنون نوبت خنثی‌ سازی تحریم اقتصادی است که ثمره آن، «بازدارندگی اقتصادی» است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در شرایط کنونی و در مواجهه با این شرایط از تمام مسؤلان ارشد و میانی و رسانه و نخبگان کشور باید یک صدای واحد شنیده شود، هیچ کس حق ندارد علامت و نشانی از ضعف و وادادگی را در بیان و رفتار خود بروز دهد که موجب جسارت دشمن شود و مسئولان قوا در این میان نقش اول را دارند.

حسینی با بیان اینکه ترامپ کار بایدن را راحت کرده است، اظهار کرد: حالا او نه تحریم جدیدی وضع می‌کند که برایش هزینه داشته باشد و نه علاقه‌ای به رفع تحریم‌های کنونی دارد که موجب سست شدن اهرم‌های فشارش بر ایران گردد. بهترین راه برای او «بازی با تحریم‌ها» است.

حسینی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته پردیس گفت: گام دوم انقلاب باید با نیروی جدید و تازه نفس و ایده‌‌ها و ابتکارات جدید پیموده شود و این یک اصل ناگزیر است، اما توجه به این اصل قطعاً به ‌معنای پیرزدایی و میانسال ‌زدایی نیست.

وی افزود: حرکت رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای تثبیت گزاره دولت جوان حزب اللهی و غفلت‌ زدایی از حرکت مدیریتی کشور و مردم و مسئولان است و در حقیقت برای حرکت رو به جلوی آینده، نیاز به برقراری یک موازنه منطقی و معقول در عرصه مدیریت کشور است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به مشکلات شهروندان، اظهار کرد: نبود بیمارستان، نبود مصلی، مشکل دریافت سند در بومهن، بافت های و کافی نبود اماکن تفریحی نسبت به جمعیت منطقه و مشکل ورود سگ های خانگی به بوستانها، از جمله مشکلات مردم شهرستان است که باید مسئولان درصدد رفع آن باشند.

حسینی همچنین به رفع مشکلات مردم جاجرود در راستای شهر شدن دو روستای سعید آباد و خسرو آباد اشاره کرد و گفت: مشکل این بخش همت بیشتری می طلبد تا مرتفع شود.

نماز جمعه پردیس

برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته پردیس

یادآور می‌شود، در انتهای این مراسم نشست پرسش و پاسخ (میز خدمت) شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دوایر مختلف شهرداری بومهن، پردیس در نماز جمعه این هفته شهرستان برپا شد و بمناسبت ایام الله دهه فجر، مسئولان دستگاه اجرایی شهرستان پردیس در حاشیه نماز جمعه این هفته با اقشار مختلف مردم دیدار چهره به چهره داشتند.

خبرنگار: نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha