لزوم همراهی متفکران جهان اسلام علیه نقشه‌های صهیونیسم در فلسطین، لبنان و قره باغ
کد خبر: 3959267
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
یادداشت/

لزوم همراهی متفکران جهان اسلام علیه نقشه‌های صهیونیسم در فلسطین، لبنان و قره باغ

ماهیت منحوس رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی از 73 سال قبل به ناحق در منطقه غرب آسیا بنا شد و این مهم، در طول سال‌ها اشغالگری، بر همگان آشکار است که استکبار جهانی و جریان سلطه، همواره به عنوان اصلی‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی بوده است.

صفی‌الله رمضانخانی، کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا در تحلیلی برای ایکنا نوشت: واژه شوم و سراسر ظلم «رژیم صهیونیستی» در جهان، یادآور خیانتی آشکار از سلسله افکار و اقدامات خفت‌بار انگلیس خبیث با حمایت استکبار جهانی و همراهی اذناب منطقه‌ای در جهان اسلام علیه حقوق حقه کشوری کهن و ملتی متمدن به نام فلسطین است که با زیر پا گذاشتن ارزش‌های انسانی و نادیده گرفتن هویت ملتی کهن، زمینه تحقق اهداف شوم استعماری و تدوین سازوکار افزایش سلطه‌گری علیه ملت‌های بی دفاع و مظلوم را عملی سازند.

ماهیت منحوس رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی از 73 سال قبل(1948) به ناحق در منطقه غرب آسیا بنا شد و این مهم، در طول سال‌ها اشغالگری، بر همگان آشکار است که استکبار جهانی و جریان سلطه، همواره به عنوان اصلی‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی بوده و در راستای تضییع حقوق حقه ملت‌های مظلوم جهان به ویژه مسلمانان، با انجام توطئه‌ها و کمک‌های بی‌دریغ و معامله‌های ضد بشری تمام توان خود را صرف کرده است.

جمله «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» عبارتی اتحادگون و امید‌آفرین در میان انسان‌های آزاده و مسلمانان موحد و رعب‌انگیز در بین جریان تکفیر بشریت و خون‌آشام جهانی است. این جمله‌ مقام معظم رهبری به‌عنوان راهبردی‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین سند دست‌یافتنی برای همه مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه عالم بر تارک حیات توأم با صلح و دوستی نقش بست. این جمله صرفاً یک پیام آرمانی برای یک جریان نبوده است؛ بلکه حقیقتی بر واقعیت عینی و ادراکی ذیل سنت الهی بر نابودی ظالم است، سنتی که تسریع در عذاب و هلاکت اقوام ستمگری را نوید می‌دهد که به غصب سرزمین و محل سکونت رسولان الهی و مؤمنان اقدام کرده‌اند و قصد داشته‌اند آنها را از سرزمین‌هایشان اخراج کنند و تحقق وعده الهی مبنی بر آیه شریفه «وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً: و بگو: حق آمد و باطل نابود شد بى‌تردید باطل نابود شدنى است نزدیک است.

با واکاوی ابعاد این حکمت عظیم و کلام کامل رهبری و عمل به آن، شاهد سلسله اقدامات و تحرکات میدانی با رعایت الزامات و اقتضائات منطقه‌ای در راستای آزادی و رهایی بشریت از استعمار استکبار در بعد جهانی خواهیم بود. به طوریکه با ترسیم سند راه برای فلسطین عزیز و حمایت از آرمان قدس شریف با توجه به ابعاد این پیام رسا و نجات‌بخش بشری، اکنون شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش و تروریست صهیونیستی به دست ملت‌های مستقر در آن سرزمین مقدس و اشغالی هستیم. رژیم زبون جانی صهیونیست، در دهه گذشته به جهات مختلف و اقدامات خطرناک و ضد بشری و بازیچه‌شدن معیوب‌اندیشانی همچون ترامپ قمارباز و افسانه‌ساز، مقدمات اضمحلال و فروپاشی در حوزه‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و همچنین بی آبرویی و شکست در دیپلماسی زر و زور و تزویر را با همراهی حاکمان بزدل و مسلمان نماهای خودفروخته فراهم کرده است.

بی‌تردید جهان و افکار عمومی شاهد اعتراضات گسترده علیه بی‌کفایتی، گماشته‌های صهیونیسم بین‌الملل در رژیم جعلی و اشغالگر قدس در فلسطین است. اعتراضات مردم در این منطقه اشغال شده از اعتراض به فساد مالی تا ضعف و سوء مدیریت و تباهی اعتماد عمومی به فردی سست عنصر و جانی و بی اخلاق نظیر دوست و همفکرش ترامپ تروریست و بیکاری و درماندگی و رفتار غیر انسانی گزینشی در پذیرش بیماران کرونایی به وضوح قابل رصد و ملاحظه است. این رژیم کودک‌کش با شوآف جهانی در بعد نظامی نیز رسوا گشت و حربه گنبد آهنی این رژیم اشغالگر پوشالی با اصابت موشک‌های جبهه مقاومت و حزب‌الله نقش بر آب شد و رعب و وحشت دیگری در میان مردم ایجاد کرد.

اتاق فکر صهیونیسم بین‌الملل با مشاهده حوادث و روند فروپاشی این جرثومه جهانی و تهدید منافع آنان در منطقه غرب آسیا، اینک با ایجاد تنش و اختلاف در دیگر نقاط جهان و ایجاد آشوب و تحریک مردم در لبنان با هدف تخریب چهره حزب‌الله و تضعیف جریان مقاومت تا موضوع قره باغ در منطقه قفقاز، قصد دارند مانع فهم جهانی از جنایات و وحشی گری‌های این غده سرطانی و دشمن بشریت شوند ولی جامعه جهانی به خوبی می‌داند همه مشکلات و فتنه‌های آن از لوث وجود این جریان شوم صهیونیستی و اذناب منفورشان است و تنها راه علاج، تقویت و حمایت از محور مقاومت و اخراج نظامیان و سیاسیون استکبار جهانی از منطقه و محو جریان فاسد صهیونیستی از سرزمین‌های اشغالی و فلسطین مظلوم خواهد بود، لذا تحقق کلام حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در گرو اتحاد و همدلی گروه‌های وحدت ملی اسلامی و فلسطین و همراهی و هم‌اندیشی متفکران بین‌المللی و حضور حماسی مسلمان جهان و آزاداندیشان عالم علیه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و تقویت جبهه دلسوز مقاومت خواهد بود و یقیناً با عامل بودن بر این اصل، جریان‌های فلسطینی می‌توانند از سرزمین‌های خود حمایت کرده و در مقابل تلاش‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده سرزمین مقدس قدس را که همواره درصدد بر هم زدن اوضاع و اشغال و جنایت علیه کودکان و مردمان مظلوم بوده‌اند، ناکام گذارند.

اکنون زمان اتحاد ویکپارچگی  ملت فلسطین و دیگر ملت‌ها با توجه به زوال و زبونی صهیونیست غاصب بوده و تحقق وعده الهی نزدیک است. اطمینان داریم ملت مبارز و شجاع فلسطین و دیگر ملت‌های موحد جهان با تمسک به حبل المتین الهی و همراهی و حمایت از جریان مقاومت، در آینده‌ای نه چندان دور به هدف والای انسانی یعنی جهان عاری از ظلم و خشونت ذیل آزادی بحر تا نهر خواهیم رسید و به فضل خدای رحمان شاهد درخشش و اهتزاز پرچم سرافراز فلسطین در تمامیت اراضی آن سرزمین مقدس و رهایی دیگر مظلومان عالم از سلطه شوم استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای همچون عربستان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha