آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در پلدشت
کد خبر: 3960892
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در پلدشت

فرمانده سپاه پلدشت گفت: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تعطیلات نوروزی با هدف توزیع 500 بسته معیشتی در این شهرستان آغاز شد.

ارسالی| آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در پلدشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ منصور یوسفی، فرمانده سپاه پلدشت، اول فرودین، در مراسم آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی پلدشت اظهار کرد: مرحله نخست این طرح در ایام فاطمیه و دهه فجر اجرا شد و مرحله دوم آن نیز به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ایام نوروز از امروز آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح یک هزار نفر از بسیجیان مشارکت دارند، افزود: این افراد با شناسایی افراد نیازمند و سپس بسته‌بندی بسته‌های معیشتی، آنها را به دست افراد نیازمند می‌رسانند.

فرمانده سپاه پلدشت ادامه داد: در این مرحله 500 بسته معیشتی شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، روغن، رب، قند، چای و ... در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: در کنار توزیع این بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی نیز در نظر گرفته شده که در میان بیماران کرونایی و مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر توزیع خواهد شد.

یوسفی با اشاره به توزیع هشت سری جهیزیه در این مرحله عنوان کرد: این جهیزیه‌ها نیز از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تهیه شده و در بین نوعروسان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha