پیام تسلیت «عباس سلیمی» در پی درگذشت حجت‌الاسلام تجلی
کد خبر: 3964120
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

پیام تسلیت «عباس سلیمی» در پی درگذشت حجت‌الاسلام تجلی

پیشکسوت قرآنی کشورمان به مناسبت درگذشت مسئول اسبق برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت «عباس سلیمی» به مناسبت درگذشت «محمدجعفر تجلی»

به گزارش ایکنا، عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر تجلی، مسئول برگزاری مسابقات قرآن در اواخر دهه 60 را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
‏انا لله و انا الیه راجعون
قال رسولُ اللّه صلى الله عليه و آله:
«‏مَوتُ العالِمِ مُصيبَةٌ لا تُجبَرُ وثُلمَهٌ لا تُسَدُّ، وهُوَ نَجمٌ طـُمِسَ، ومَوتُ قَبيلَةٍ أيسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ» [کنز العمّال: ۲۸۸۵۸]
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله فرمودند: مرگ عالِم مصيبتى جبران‌ناپذير و رخنه‌اى بسته‌ناشدنى است. او ستاره‌اى است كه غروب مى‌كند و مرگ يك قبيله آسان‌تر از مرگ يك عالِم است.

دوست عزیز و برادر ارجمندمان روحانی آزاده و وارسته، محقق پرتلاش، مدیر توانمند و خادم بااخلاص قرآن حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای شیخ محمدجعفر تجلی(ره) در آستانه ماه میهمانی خدا به دیدار معبود شتافت و قلب همه دوستداران خود را جریحه‌دار ساخت.

یاد و خاطره آن مرد باایمان و با مرام که سالیان متمادی با خلوص نیت و تلاشی صادقانه در سنگر خدمت به قرآن کریم و نشر معارف اسلامی و علوم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مجاهدت پرداخت، هرگز از تاریخ فعالیت‌های قرآنی ایران اسلامی و حافظه جامعه قرآنی پاک نخواهد شد.

«سلام علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم یبعث حیّا»
ضایعه درگذشت آن عالم مجاهد را به محضر خانواده محترم و فداکار ایشان، همکاران ارجمند مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، جامعه ناشران محترم و کلیه دوستان عزیز و پیشکسوتان معزّز قرآنی تسلیت عرض نموده و به موازات آرزوی رفعت درجات آن عزیز سفر کرده، رجاء واثق دارد که بحول و قوّه الهی راه پرفروغ آن روحانی بااخلاص در مسیر قرآن و ولایت و نشر و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام با همت سایر قرآن‌باوران ولایتمدار، دوستان و برادران همسنگر او تا ظهور پرسرور منجی جهان بشریت، حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه خواهد یافت. ان‌شاءالله

۲۴ فروردین ۱۴۰۰
خادم القرآن - عباس سلیمی

انتهای پیام
captcha