مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزد اعلام شد
کد خبر: 3972240
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزد اعلام شد

مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، اعلام شد.

به گزارش ایکنا، دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، صبح امروز، 28 اردیبهشت‌ماه با حضور اعضا برگزار شد.

بنابر گفته محمد شایق، قائم مقام اتحادیه «اتحادیه یزد به عنوان مجری دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه از طرف معاونت قرآن و عترت مشخص شد تا این دوره را در شش استان چون سمنان، البرز، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، لرستان و اصفهان به صورت مجازی برگزار می‌شود. طی این جلسه درباره زمان برپایی آزمون و هماهنگی آن بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تا آزمون ورود آن پنجم خردادماه برگزار شود و پذیرفته‌شدگان از نیمه تیرماه به صورت غیرحضوری در دوره شرکت می‌کنند.»

یادآور می‌شود، دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه با همکاری مؤسسه ثقلین یزد و با مشارکت اتحادیه قرآنی یزد طی بازه زمانی 12 ساعت آموزشی، هر هفته، سه جلسه، به صورت فشرده برگزار ‌و پس از پایان، آزمون اخذ و مدرک از سوی معاونت قرآن و عترت اعلام می‌شود.

از دیگر مصوبات این جلسه تبادل نظر درباره فراهم کردن بستر مجازی آموزش قرآن برای مؤسسات سطح استان یزد که توانایی برگزاری دوره‌های غیر حضوری را در پلتفرم مجازی ندارند، بود. مقرر شد تا پس از بحث با کارشناس IT، پلتفرمی مناسب دارای توانایی مراجعه تعداد مخاطبان زیاد با هزینه مناسب انتخاب شود تا در جلسه آینده اتحادیه درباره راه‌اندازی و طراحی آن بحث شود.

همچنین طی این جلسه مقرر شد تا برنامه مدون سه‌ساله اتحادیه از سوی حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی از اعضای هیئت مدیره بازنگری و اصلاحات و پیشنهادات لازم ارائه شود.

محمد شایق، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، حسین قادری بغدادآباد، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی‌فیروزآبادی، امیر میرجلیلی به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دوره دوم هستند. همچنین محمدرضا حسینی‌بغدادآبادی، سعید ملکوتیان و طیبه نصیری‌زارچ به عنوان هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد هستند.

انتهای پیام
captcha