آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس از نظر معنوی، سیاسی و نظامی بود
کد خبر: 3973546
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
قالیباف در نطق پیش از دستور:

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس از نظر معنوی، سیاسی و نظامی بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس به لحاظ معنوی، سیاسی و نظامی بود، گفت: از زمان آزادسازی خرمشهر نحوه رفتار دنیا در اوج قدرت رزمندگان در بعد سیاسی و نظامی تغییر پیدا کرد.

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه شنبه 4 اردیبهشت، مجلس شورای اسلامی با تبریک سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر به ملت عزیز ایران گفت: بدون شک آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی هم از بعد معنوی و هم از بعد سیاسی، نظامی و دفاعی در دوران دفاع مقدس است؛ از این جهت که حضرت امام(ره) فرمودند خداوند خرمشهر را آزاد کرد.

وی افزود: این اوج اعتقاد به سنت های الهی و نصرت الهی برای رزمندگان مخلص بود. از زمان آزادسازی خرمشهر نحوه رفتار دنیا در اوج قدرت رزمندگان در بعد سیاسی و نظامی تغییر پیدا کرد. این روز را گرامی می داریم و یاد شهدا و امام شهدا و رزمندگان و ایثارگران و جانبازان عزیز دوران دفاع مقدس را گرامی می داریم.

قالیباف اظهار کرد: امروز هم که 4 خرداد است روز مقاومت و پایداری و روز دزفول است که در تاریخ ثبت شده است. انصافا دزفول هم در دوران دفاع مقدس بیش از 3 هزار بار با موشک، توپخانه و حملات هوایی مورد تجاوز قرار گرفت. این روز را هم به مردم عزیز دزفول تبریک می گوییم و انشالله موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام
captcha