آزمون مقدماتی سیزدهمین مسابقات ملی حفظ قرآن ویژه نخبگان عراقی
کد خبر: 3980308
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

آزمون مقدماتی سیزدهمین مسابقات ملی حفظ قرآن ویژه نخبگان عراقی

در راستای برگزاری آزمون مقدماتی سیزدهمین مسابقه ملی حفظ و قرائت قرآن نخبگان عراقی جهت آمادگی برای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، مسابقه قاریان استان کرکوک و طوز خورماتو عراق برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف، مرکز ملی علوم قرآنی وابسته به دیوان اوقاف شیعیان عراق، در راستای برگزاری آزمون مقدماتی حفظ و قرائت قرآن ویژه افرادی که صلاحیت ورود به مسابقات بین‌المللی را دارند، مسابقات ویژه قاریان استان کرکوک و طوز خورماتو از توابع استان صلاح‌الدین را برگزار کرد.
 
این مسابقه با قرائت آیاتی از قرآن کریم به وسیله «علی البیاتی» قاری برجسته عراقی آغاز شد و پس از آن شیخ «محمد عبدالخالق» مدیر اوقاف کرکوک و «صباح السرای» رئیس هیئت داوران مسابقه سخنرانی کردند.
 
در پایان این مسابقه نیز «محمد عبدالکریم محمد» به نمایندگی از استان کرکوک و «سیف محمد عبدالله» به نمایندگی از طوز خورماتو برای حضور در سیزدهمین مسابقات ملی نخبگان معرفی شدند.
 
اساتیدی چون صباح السرای؛ رئیس هیئت داوران و داور لحن، ثائر الکعبی؛ داور قواعد تجوید، رعد الفرطوسی؛ داور صوت و تحسین شکر؛ داور وقف و ابتدا، در هیئت داوران این مسابقات حضور داشتند.
 
انتهای پیام
captcha