ثبت‌نام دوره دوم طرح سامان‌دهی داوران مسابقات قرآن کریم انجام می‌شود
کد خبر: 3985034
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
در ادارات اوقاف شهرستان‌ها‎؛

ثبت‌نام دوره دوم طرح سامان‌دهی داوران مسابقات قرآن کریم انجام می‌شود

ثبت‌نام در دوره دوم طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم آغاز شده است و افراد که واجد شرایط شرکت در این دوره هستند می‌توانند تا 4 مردادماه به ادارات اوقاف شهرستان‌های استان مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

مرتضی فرهادی نژاد

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: ثبت‌نام در دوره دوم طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم آغاز شده است و افراد که واجد شرایط شرکت در این دوره هستند می‌توانند تا 4 مردادماه به ادارات اوقاف شهرستان‌های استان مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

وی گفت: شرایط شرکت در این دوره شامل؛ مهارت لازم در تلاوت قرآن کریم به صورت تخصصی، داشتن دانش و مهارت کافی در رشته تخصصی درخواستی، متقاضی از افراد شناخته شده در استان و شهرستان باشد، دارا بودن سابقه 5 سال تدریس تخصصی و 5 سال داوری در مسابقات شهرستانی و استانی، دارای ویژگی عدالت و حسن اخلاق، متقاضیان بخش حسن حفظ باید حافظ کل بوده و دارای مدرک تخصصی درجه 1 یا 2 و یا 3 باشد، دارای حداقل 25 سال و حداکثر 60 سال است. 

فرهادی‌نژاد بیان کرد: در دوره اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم ۱۵ نفر از استان خوزستان در آزمون علمی آن شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha