دو شبکه تروریستی در الانبار و کرکوک عراق منهدم شدند
کد خبر: 3986184
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

دو شبکه تروریستی در الانبار و کرکوک عراق منهدم شدند

رسانه امنیتی عراق شامگاه شنبه از انهدام دو شبکه تروریستی در استان‌های الانبار و کرکوک واقع در شمال و غرب عراق خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از العربی الجدید، کمتر از 24 ساعت پس از اعلام دستگیری عاملان انفجار تروریستی در شهرک صدر بغداد از سوی «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق، رسانه امنیتی این کشور از انهدام دو شبکه تروریستی در استان‌های الانبار و کرکوک که برای انجام عملیات تروریستی در بغداد و سایر استان‌های این کشور برنامه ریزی کرده بودند خبر داد.
 
رسانه امنیتی عراق در بیانیه خود اعلام کرد که این دو شبکه تروریستی قصد داشتند در منطقه دروازه شرقی در مرکز بغداد عملیات تروریستی انجام دهند.
 
دستگاه اطلاعات نظامی وابسته به وزارت دفاع عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که 3 تروریست وابسته به داعش را در استان‌های الانبار و صلاح الدین دستگیر کرده است.
 
مصطفی الکاظمی عصر روز جمعه از شناسایی و دستگیری عاملان انفجار تروریستی دوشنبه گذشته در شهرک صدر بغداد خبر داد. در این انفجار که در بازار «الوحیلات» روی داد، ۳۰ نفر کشته و ۵۰ نفر زخمی شدند و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.
 
الکاظمی روز جمعه در دیدار با خانواده قربانیان انفجار شهرک صدر بغداد گفت که نیروهای عراقی توانسته‌اند اعضای یک شبکه تروریستی که در بازار الوحیلات عملیات تروریستی انجام دادند را دستگیر کنند و به زودی آنها را به دست قانون خواهیم سپرد.
انتهای پیام
captcha