پاسداشت مقام مرحوم خسروشاهی با برگزاری وبینار در لبنان
کد خبر: 3986561
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

پاسداشت مقام مرحوم خسروشاهی با برگزاری وبینار در لبنان

رایزنی فرهنگی ایران در لبنان به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حجتالاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی وبیناری با عنوان «میراث‌دار نهضت تقریب و تجددگرایی» برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، رایزنی فرهنگی ایران در لبنان در خبری به ایکنا اعلام کرد: این وبینار با همکاری مرکز بررسی‌های اسلامی قم به منظور پاسداشت مقام علمی و فکری ماندگار عارف مجاهد و اندیشمند تقریبی، مرحوم استاد سید هادی خسروشاهی با حضور جمعی از علما و نخبگان جهان اسلام برگزار می‌شود.

ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شیخ ماهر حمود؛ رئیس اتحادیه علمای مقاومت لبنان، مصطفی بروجردی؛ پژوهشگر روابط بین‌الملل و سفیر سابق ایران در تونس و واتیکان، کمال الهلباوی؛ رئیس مرکز تحقیقات تمدن‌های جهان از لندن، سید علی العلّاق؛ عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از عراق، عزام الأیوبی؛ دبیرکل جماعت اسلامی لبنان، پروفسور عمار طالبی؛ نایب‌رئیس انجمن علمای مسلمان الجزایر، سید محمدصادق الحسینی ؛ نویسنده، پژوهشگر و روزنامه‌نگار لبنانی و سعید شهابی؛ روزنامه‌نگار، فعال سیاسی و عضو ارشد جنبش احرار بحرین از لندن از سخنرانان وبینار خواهند بود.

همچنین در این نشست مجازی نورالدین بولحیه؛ نویسنده و استاد دانشگاه الجزایر، علی ابوالخیر؛ پژوهشگر و نایب رئیس مرکز مطالعات یافا در قاهره، ابوالقاسم جعفری؛ استاد رشته مطالعات بین‌الملل دانشگاه ریوکوکو در کیوتوی ژاپن، عباس خامه‌یار؛ رایزن فرهنگی ایران در لبنان سخنرانی می‌کنند و مدیریت نشست با مصطفی اللداوی، پژوهشگر و نویسنده فلسطینی خواهد بود.

زمان برگزاری نشست چهارشنبه، 6 مرداد ساعت 17:30 به وقت تهران اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آن اپلیکیشن «Zoom Cloud Meeting» را دانلود کرده و با واردکردن رمز ورود «275 085 8949 Zoom Meeting»  در وبینار حضور یابند.

همچنین این نشست از طریق صفحه فیسبوک رایزنی فرهنگی ایران در بیروت به نشانی «https://www.facebook.com/LB.ICRO/ » و از توئیتر به آدرس «‏ http://twitter.com/uunionnews» به صورت زنده پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است تمامی سخنرانی‌ها و برنامه‌های نشست در سایت مرکز بررسی‎های اسلامی به نشانی www.iscq.ir قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha