محکومیت فعال ضداسلام آمریکایی به پرداخت ۱۲۵ هزار دلار
کد خبر: 3989063
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

محکومیت فعال ضداسلام آمریکایی به پرداخت ۱۲۵ هزار دلار

دادگاهی در ایالات‌متحده آمریکا، با رد شکایت لارا لومر، فعال ضد اسلام علیه شورای روابط آمریکایی- اسلامی (CAIR)، او را به پرداخت ۱۲۵ هزار دلار غرامت محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از تی آر تی عربی، دادگاهی در آمریکا با رد شکایت لورا لومر، فعال ضد مسلمان آمریکایی علیه شورای روابط آمریکایی- اسلامی، وی را به پرداخت 125 هزار دلار جریمه محکوم کرد. دادگاه همچنین حضور او در شبکه‌های اجتماعی توییتر، اوبر، کلاب هاوس و لیفت را به دلیل اظهارات ضد اسلامی وی، منع کرد.

لورا لومر، افراط‌گرای راست ضد‌مسلمان چندی پیش با طرح ادعایی مبنی بر تبانی شورای روابط آمریکایی- اسلامی (CAIR) و توییتر برای مسدود کردن حساب وی در سال 2018، این اقدام را نقض حقوق خود دانسته و اقدام به شکایت کرده بود. لورا پس از انجام اقدامات اعتراضی علیه شورای روابط آمریکایی- اسلامی و توییتر، از جمله اعتصاب در مقابل درب دفتر مرکزی توییتر در نیویورک، اقدام به ثبت شکایت خود کرد.

یک قاضی فدرال این اتهامات را در اواخر سال گذشته رد کرد، اما لومر با نپذیرفتن نتیجه، درخواست تجدیدنظری را مطرح کرد. قاضی جدید پرونده نیز با توجه فقدان شواهد و مدارک علیه توییتر و شورای روابط اسلامی- آمریکایی، این درخواست را رد کرد و او را محکوم به پرداخت 125 هزار دلار برای پرداخت هزینه‌های دادرسی و غیره کرد. لومر به دلیل اظهارات اسلام‌ستیزانه و نژادپرستانه خود از حضور در شبکه‌های اجتماعی کلاب هاوس، اوبر و لیفت نیز منع شده است.

انتهای پیام
captcha