تلاش معنوی آزادگان سرمایه کنونی ملت ایران است
کد خبر: 3991369
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

تلاش معنوی آزادگان سرمایه کنونی ملت ایران است

در بخشی از بیانیه سپاه فجر استان فارس به‌مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن آمده است: «همه تلاش معنوی و انقلابی آزادگان در دوران اسارت، به‌ویژه معانی بلند «مقاومت» و «معنویت» سرمایه عظیم کنونی جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.»

به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت فرارسیدن 26 مردادماه، سالروز بازگشت نخستین گروه آزادگان به میهن اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

«بسمه تعالی

بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از خصم درونی و دشمن بیرونی به خاک مقدس ایران اسلامی در سال 1369 است. این روز الهی، زمان مغتنمی است برای مرور رشادت‌های دوران اسارت که به تعبیر ولی امر مسلمین؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) «کوتاه شده‌ی قرن‌هایی است که انسان‌های بااستعداد را تبدیل کرده است به الماس‌های درخشان: آزادگان.»

مجاهدان عرصه جهاد و شهادت در دوران اسارت، همه مفاهیم محصول دنیای مادی امروز را کنار نهاده و درس رادمردی، استقامت، ولایت‌مداری، نشاط معنوی، خدامحوری و اصالت ماندگاری حق و نابودی باطل را برای زدودن همه موانع پیش‌روی نظام مقدس اسلامی برای رسیدن به تمدن اسلامی به همه ما آموختند.

درس و عبرتی که امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر به آن نیازمندیم. همه تلاش معنوی و انقلابی آزادگان در دوران اسارت، به ویژه معانی بلند «مقاومت» و «معنویت» سرمایه عظیم کنونی جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است. آزادگانی که خدا را یاری کردند و خدای متعال هم نصرت خود را بر آنان ارزانی داشت و مشاهده گران هم وعده صادق الهی را به نظاره نشستند که به فرموده قرآن کریم: «و لینصرنّ اللّه من ینصره انّ اللّه لقوىّ عزیز» (حج:40)

درود خدا بر همه آزادگان ایران اسلامی؛ سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت آن روز الهی، تبریک و قدردانی از جهاد اکبر تمام آزادگان عزیز؛ توفیق همگان را در درک موقعیت‌های سخت گذشته، حال و چشم‌انداز آینده ایران اسلامی در گام دوم انقلاب از خدای متعال مسئلت نموده و امیدوار است آحاد ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم بزرگ فارس با قدرشناسی، شناخت دقیق و بصیرت عمیق راه درخشان طی شده توسط آزادگان قهرمان را تداوم بخشند.»

انتهای پیام
captcha