آزادگان شیوه نوینی از مجاهدت را تعبیر و تفسیر کردند
کد خبر: 3991370
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
استاندار آذربایجان‌غربی:

آزادگان شیوه نوینی از مجاهدت را تعبیر و تفسیر کردند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آزادگان با تأسی بر سیره عملی سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و امام زین‌العابدین(ع) و حضرت زینب(س)، نماد پایداری و مقاومت در عصر حاضر شدند و شیوه نوینی از مجاهدت را تعبیر و تفسیر کردند.

ارسالی| آزادگان شیوه نوینی از مجاهدت را تعبیر و تفسیر کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، ۲۶ مرداد با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به کشور را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

«۲۶ مرداد روز بازگشت پرستوهای عاشق به آشیانه پرطراوت میهن اسلامی از بلیغ‌ترین اثرات مقاومت حداکثری در برابر دشمن ظالم و زورگو است که به‌خوبی نشان داد ایستادگی بر اصول و مبانی اخلاقی و انسانی در نهایت به حلاوت پیروزی و وصال به سرمنشأ حقیقت و راستی خواهد انجامید.

تاریخ ایران و انقلاب اسلامی رشادت‌ها و افتخارات فراوان به خود دیده اما هشت سال دفاع جانانه شیرمردان و شیرزنان سرزمین‌مان، جایگاه ویژه‌ای دارد و در این تاریخ افتخارآفرین، آزادگان شجاع و غیرتمند که دوری و شکنجه و ناجوانمردی‌های رژیم بعث را به جان خریده و آزادگی مردم ایران نشان دادند، نقشی بی‌بدیل و شاخص دارند.

آزادگان با تأسی بر سیره عملی سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و امام زین‌العابدین(ع) و حضرت زینب(س)، نماد پایداری و مقاومت در عصر حاضر شدند و شیوه نوینی از مجاهدت را تعبیر و تفسیر کردند و نهایتاً با دلی سربلند و سری پرامید، به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.»

انتهای پیام
captcha